BasBQ
Beef en Steak

Kippepoot!: poging 1

I

IANNOVA

Gast
Kippepoot dus. We hebben niet echt veel foto's, maar we hebben er wel een paar! Overigens, er had wel meer zout op gemoeten.

IansKip1.jpg


Neerleggen was een hel(ze gleden steeds weer uit de tang weg.), en daarna heeft pa ze weer anders neergelegt.

IansKip2.jpg


Zie je? Ze liggen weer anders.

IansKip3.jpg


Quinn en zijn speklapjes... Mijn moeder wou hamburgers, maar de eerste twee waren verbrandt.  :( Oeps...

IansKip4.jpg


ETEN!
 
lekkere kip en speklapjes hoor, geen hamburgers dus, heeft je moeder nu niks te eten gekregen?  :)
 
Nou,

ondanks dat ze een beetje flauw waren, waren ze toch erg lekker en het vel was goed knapperig.

Op welke temperatuur had je de BBQ?

 
gelukkig maar haha
 
Jammer dat je vader zich er tegenaan bemoeide ;) waarom lagen jouw poten niet goed, volgens hem?

Goed gedaan Ian, en leuk dat je lekker bezig bent. Wat heb je geleerd? Er moet meer zout op, kijk, dat wist je voor vandaag nog niet. Ik geniet ervan! Leuk leuk! :)
 
Dominique zei:
Jammer dat je vader zich er tegenaan bemoeide ;) waarom lagen jouw poten niet goed, volgens hem?

Goed gedaan Ian, en leuk dat je lekker bezig bent. Wat heb je geleerd? Er moet meer zout op, kijk, dat wist je voor vandaag nog niet. Ik geniet ervan! Leuk leuk! :)

Mijn poten lagen gedeeltelijk boven het vuur.
Ik heb geleerd dat je op hamburgers moet letten, anders verbranden ze. Ook weet ik nu dat je geen kip boven het vuur moet leggen, en dat de kruiden die we nu gebruiken geen zout bevat. En ik moet mijn vader de volgende keer meer zout laten gebruiken, want hij heeft ze gezouten.
 
Nou Ian, dan heb je dus een heleboel geleerd, en dan heb je de paasdagen nog voor je om daar weer van uit te rusten. Geniet ervan, dat heb je verdient!
 
Zo jij hebt lekkere poten :D Ow, ja even iets heel anders, ik kan je avatar niet zien, weet niet hoe dat bij de anderen is.
 
Nosmo zei:
Nou,

ondanks dat ze een beetje flauw waren, waren ze toch erg lekker en het vel was goed knapperig.

Op welke temperatuur had je de BBQ?

:mad: Okay pa, ten eerste wou ik even zeggen dat dat de op zes na STOMSTE VRAAG was die ik ooit heb gehoort, want ik zij u net dat ik het niet weet, dan zegt u "Dan moet je het even aan mij vragen." en dan zeg ik "Okay. Paaaaaaaaaa? Wat was de gemiddelde temperatuur van de barbeque?" en dan bent u van "Zo rond de 180 graden." en ik van "Okay, pa. De gemiddelde temperatuur van de barbeque was gisteren 180 graden." en daarna begint u over reettoriese vragen! Ik bedoel what the hell! En hoezo ter vermaak van anderen? Ik vindt eerlijk gezegt niets amusants aan stomme vragen, hoor.

noskos zei:
Zo jij hebt lekkere poten :D Ow, ja even iets heel anders, ik kan je avatar niet zien, weet niet hoe dat bij de anderen is.

henny zei:
Zie hem ook niet  :(

Ik kijk wel even.
 
LOL ;D
 
Zo'n kind/jongenman. Daar kun je toch alleen van houden he?
 
Dominique zei:
Zo'n kind/jongenman. Daar kun je toch alleen van houden he?

Je kunt er van houden, maar je kunt er ook niet van houden als je een Ian met een grote hekel aan stomme dingen hebt, Dominique.
 
IANNOVA zei:
Dominique zei:
Zo'n kind/jongenman. Daar kun je toch alleen van houden he?

Je kunt er van houden, maar je kunt er ook niet van houden als je een Ian met een grote hekel aan stomme dingen hebt, Dominique.
Juist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan