Beef en Steak

Kiphaasjes,zoete aardappel blokjes en witlof

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.719
Ik heb mijn spit carrousel maar weer eens te voorschijn gehaald had nog krokante kipfilet haasjes in de vriezer liggen
En blokjes zoete aardappel gehaald witlof had ik ook nog liggen
Aardappeltjes verder niks aan gedaan maar ik denk dat ik krieltjes lekkerder vind
Voor de witlof een bakje gemaakt van aluminium folie had geen bakjes meer liggen 😞 de witlof grof gesneden wat boter en honing erbij en afwachten of dit lukt .
Nou moet zeggen was prima gelukt alleen wat te weinig witlof gemaakt dit was erg lekker 😋
De kipfilet haasjes er wat eerder af gehaald en effe in de oven warm gehouden daarna was de witlof en aardappeltjes ook al gauw klaar maar het smaakte wel weer 😋😀
Nu nog wat foto’s
IMG_4078.jpeg

IMG_4079.jpeg

IMG_4080.jpeg

IMG_4082.jpeg

IMG_4083.jpeg

IMG_4084.jpeg
 
Mooi gemaakt allemaal. Leuke uitbreiding van je Q, is natuurlijk voor een heleboel dingen te gebruiken. :D
 
Hmmmm kipfilethaasjes 🎉
Hier ook altijd een favoriet.

Mooi carrousel ook 👍
 
Klopt. Maar het afstemmen van gelijke gaartijd lijkt me zo'n gepuzzel.
Dat valt mee hoor heb indoor de oven op 70 graden staan is er iets gaar /klaar dan haal ik dat eraf en doe het in de oven om het warm te houden
 
Mooie uitbreiding van je spit! Had ik nog niet gezien. Zelf gemaakt, of is dat zo te koop?
 
Ziet er heel erg lekker uit! De witlof ga ik zeker een keer proberen.

Ik had de carrousel gezien, maar twijfel hoe vaak je die gebruikt. En iedereen heeft natuurlijk ruimte te over in de buitenkeuken

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
 
Mooie uitbreiding van je spit! Had ik nog niet gezien. Zelf gemaakt, of is dat zo te koop?
Heb dit via facebook ed ‘s staal decoratie (Edwin van genderen )
 
Ziet er heel erg lekker uit! De witlof ga ik zeker een keer proberen.

Ik had de carrousel gezien, maar twijfel hoe vaak je die gebruikt. En iedereen heeft natuurlijk ruimte te over in de buitenkeuken

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
Heb mijn schuur vol staan met van alles wat ik niet zo vaak gebruik maar ja dat is nou zo kan wel van alles maken 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Plezier hebben is onbetaalbaar.
Lekker laten draaien Piet, ziet er geweldig uit!
 
Lekker maaltje weer. Jullie hebben genoten.

Zoete aardappel is ook nog niet helemaal "mijn ding". Nog geen bereiding gevonden waar ik heel enthousiast van werd.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Leuk zo'n carrousel, heb ik ook nog naar gekeken maar het spit gebruiken we al weinig dus daarom nog niet dit leuke hebbe ding aangeschaft.
Hier ook geen fan van zoete aardappel maar de rest ziet er wel heerlijk uit.
 
Leuk zo'n carrousel, heb ik ook nog naar gekeken maar het spit gebruiken we al weinig dus daarom nog niet dit leuke hebbe ding aangeschaft.
Hier ook geen fan van zoete aardappel maar de rest ziet er wel heerlijk uit.
Ik gebruik het spit ook niet vaak meestal met een hele kip en net wat je zegt het is een hebbe ding 😀
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Terug
Bovenaan Onderaan