BasBQ
Beef en Steak

Kip snacks

Kees Duym

Kooltjesharker
Berichten
161
Hallo allemaal...

het is een tijdje erg stil geweest vanaf deze kant....maar dat had diverse oorzaken.

Zo ben je gezond...en zo lig je ineens met een gescheurde darm op de operatie tafel in het ziekenhuis....iedereen zegt dat je heel erg ziek bent, maar zelf voel je je eigenlijk nog best wel goed  :)  En ondertussen heeft Astrid (mijn vrouw) gewoon weer rustig de draad opgepakt na de hele cyclus van operatie, bestraling en chemo therapie na een borstkanker constatering....

dan krijg je een tijdje rust...maar het bbq'en gaat toch gewoon door, vandaar dat we pas geleden de draad maar weer eens rustig hebben opgepakt met wat snacks vanaf de site van Noskos.....(je weet wel...)

dus wat hebben we gewoon gedaan...lekker relaxed de recepten van de Orange Marmelade Chicken Wings en de peanutbutter&jelly chicken wings geprobeerd.  Niet alleen voor ons zelf, maar ook voor allerlei vrienden en bekenden die op zoek waren naar.....

Kip10-06.jpg

de ingredienten en het "plaatje"
(ik had de pootjes nog geinjecteerd met wat bouillon en kruiden, bleven daardoor ook heerlijk sappig en vol van smaak)

voor de rubs....ach, kijk gewoon op de foto en maak je keuze :)

dechickenpootjes.jpg

en het resultaat

het beviel ons heel erg goed en inmiddels ook al gebruikt tijdens een heel gezellige voetbal buurt bbq
 
ik vind ze allebei ook erg lekker, vrijdag gaan de marmelade kippen er weer op
 
is echt een heel makkelijk en vooral smakelijke snack waarmee je iedereen lekker happy kunt laten worden :)
 
Heerlijk Kees, van dit soort eten moet je wel aansterken
 
Gezellig dat je er weer bij bent Kees!
 
Terug
Bovenaan Onderaan