Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van september 2024!

Desserts - Wie maakte de mooiste, origineelste of beste foto?

  • -1- mrooding

  • -2- prid

  • -3- Barbeknoei

  • -4- Bartus Bonfire

  • -5- Frits

  • -6- janvh


De resultaten van deze poll zijn verborgen totdat de poll sluit op 4 okt 2024.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.427
-1- @mrooding

IMG_4067.png


-2- @prid

IMG_4066.png


-3- @Barbeknoei

IMG_4065.jpeg


-4- @Bartus Bonfire

IMG_4064.jpeg


-5- @Frits

IMG_4063.jpeg


-6- @janvh

IMG_4062.jpeg
 
Gestemd, zijn allemaal mooie creaties.
Misschien nog een tip voor sommigen voor de foto, denk ook aan de achtergrond 😉.
Kan het plaatje wel compleet maken.
 
Gestemd!

Het zijn allemaal prachtige plaatjes maar deze keer wel een duidelijke winnaar voor mij.
 
Gestemd, zijn allemaal mooie creaties.
Misschien nog een tip voor sommigen voor de foto, denk ook aan de achtergrond 😉.
Kan het plaatje wel compleet maken.
Had ik ook graag willen doen maar dan kreeg geen mooi resultaat. Het mooiste plaatje was van boven. Verder zijn het allemaal lekkere desserts geworden! Succes allemaal
 
Prachtige plaatjes deze maand!
 
Het ziet er allemaal weer erg lekker uit!

Ook ik heb weer mijn stem uitgebracht :D
 
Mijn hemel, wat een onvoorstelbaar mooie creaties! Er zitten er echt een paar tussen waarvan ik weet dat ik dat niveau NOOIT zal gaan halen. Maar wel een goede reden om te blijven oefenen ;-)
 
Had ik ook graag willen doen maar dan kreeg geen mooi resultaat. Het mooiste plaatje was van boven. Verder zijn het allemaal lekkere desserts geworden! Succes allemaal
Het is ook niet simpel. We hebben niet allemaal een fotostudio thuis 😅 Zo'n egale achtergrond zoals jij hebt vind ik persoonlijk wel mooi!

Ook ik heb gestemd. Succes allemaal!
 
Gestemd. Dat kan maar op 1 kandidaat maar diepe buiging voor alle deelnemers...... CHAPEAU!
 
Vond het een erg moeilijke keuze, kon eigenlijk niet kiezen tussen 2 prachtige gerechten.
Maar het is toch gelukt 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan