Beef en Steak

Kamado aankoop

DannyK

Tondelzoeker
Mijn naam is Danny uit Haarlem en ben voornemens een Kamado aan te gaan schaffen. Dit gaat zeer waarschijnlijk de CJ3 worden, waarschijnlijk in combinatie met een tafel en/ of overkapping. Inmiddels hoop gelezen op dit forum en wil jullie danken voor alle informatie. Hoop dan ook straks mijn bijdrage aan dit forum te mogen leveren.

Groet,

Danny

Welkom Danny!

Mooi plan hoor ik zeg doen 🥰!
Krijg je echt geen spijt van behalve dat je er misschien nog een kamado extra bij wilt.. en een pizzaoven.. en een rookkast 🤣

Hi Danny, welkom!
Mooie plannen. Heel veel plezier hier op het forum.

Welkom Danny!

Krijg je echt geen spijt van behalve dat je er misschien nog een kamado extra bij wilt.. en een pizzaoven.. en een rookkast 🤣

En een big joe, een ooni, en ………. Sterkte

Welkom Danny,

je kan altijd bij jouw om de hoek kijken bij HarlemBBQ. Die hebben ook leuke aanbiedingen zo nu en dan!

Welkomwelkom

Welkom Danny,

je kan altijd bij jouw om de hoek kijken bij HarlemBBQ. Die hebben ook leuke aanbiedingen zo nu en dan!
Heb daar een workshop gevolgd, en de reden dat ik nu aanschaf wil gaan doen van een Kamado. Persoonlijk neig ik toch meer naar een CJ3 vanwege de veer, garantie en het geringe prijsverschil ( VX is volgens mij zelfs duurder ). Kleur doet mij niet zo veel ;-). HarlemBBQ is wel een hele mooie winkel.

Terug
Bovenaan Onderaan