Beef en Steak

Joost uit Alphen a/d Rijn

GozneyJoost

Tondelzoeker
Hallo BBQerts! Mijn naam is Joost, ik ben van hetzelfde bouwjaar als BGE en ik woon met de family in het pittoreske Alphen a/d Rijn. Ik BBQ al een flink aantal jaren, heb zelfs een BBQ cateringbedrijf gehad, tot 2,5 jaar geleden. Sinds die tijd heb ik wat diverse projecten gedaan en sinds 1 oktober van dit jaar mag ik voor het waanzinnig mooie Gozney werken om ervoor te zorgen dat we in maart 2025 ook in de Benelux deze prachtige ovens gaan verkopen via een dealernetwerk.

Ik ben erg benieuwd hoe en wat er leeft onder de pizzabakkers in NL en natuurlijk ook wat er op BBQ-gebied voorbij komt. Ben een trouwe luisteraar van de Vurige Verhalen podcast en ik experimenteer ook heel graag op mijn Bastard VX.

Welkom op het genootschap Joost!

Ik ben zelf nog niet zo'n pizzabakker maar de gozney is al wel vaker voorbij gekomen op het forum.
Waarom ben je gestopt met je cateringsbedrijf? en wat verkocht je zoal?
Heb er zelf wel vaker over na gedacht om er ooit wat mee te doen, denk wel meer hier op het forum.

Nog over de gozney hier wat leesvoer, vast leuk om te lezen 😄

gozney unboxing

Ook hier kwam de gozney ter spraken
topic

Welkom Joost!

Welkom op het genootschap Joost!

Ik ben zelf nog niet zo'n pizzabakker maar de gozney is al wel vaker voorbij gekomen op het forum.
Waarom ben je gestopt met je cateringsbedrijf? en wat verkocht je zoal?
Heb er zelf wel vaker over na gedacht om er ooit wat mee te doen, denk wel meer hier op het forum.

Nog over de gozney hier wat leesvoer, vast leuk om te lezen 😄

gozney unboxing

Ook hier kwam de gozney ter spraken
topic
Thanks, Bob! Ben ooit in 2008 begonnen met Pulled Pork en later ook de Pulled Pork Cheeseburger. Laten we het er op houden dat ik in Coronatijd een BBQ-er met een burn out werd..... Geestelijk was het heftig! Dank voor het draadje, tof om te zien dat er al een kleine groep liefhebbers van Gozney in NL is ontstaan.

Thanks, Bob! Ben ooit in 2008 begonnen met Pulled Pork en later ook de Pulled Pork Cheeseburger. Laten we het er op houden dat ik in Coronatijd een BBQ-er met een burn out werd..... Geestelijk was het heftig! Dank voor het draadje, tof om te zien dat er al een kleine groep liefhebbers van Gozney in NL is ontstaan.
Ja waren lastige tijden voor velen.. jammer man, nog wel de ambitie het ooit nog op te pakken?

Terug
Bovenaan Onderaan