BasBQ
Beef en Steak

Jodenhaasjes en eerste keer picanha

 
 
 

A6-owner

Vuurmaker
Berichten
94
Afgelopen week heeft de Q meerdere keren het vuur gezien.

Heb de recent gekochte Weber ingewijd met een picanha... Dit stukje vlees voor de eerste keer gemaakt.
Lekker stukje vlees, maar we zijn toch meer liefhebber van de jodenhaasjes en bavette.

Dus ook de jodenhaasjes vandaag toch nog maar gemaakt.
In de Low en Slow variant hebben we spareribs gemaakt.

Picanha



Jodenhaasjes






Spareribs






We hebben een zeer smakelijke week achter de rug...  :p
 
Ziet er prachtig uit!! :)
 
Lekker bezig geweest ziet er erg lekker uit
 
Inderdaad, en dan heb ik nog verzuimd om foto's te maken van de varkensbovenbil.
Deze had ik tegelijk met de spareribs. (Spareribs op de smoker en de bovenbil op de OTP.

Deze had ik een dagje in de sate marinade gelegd. Wile ik eigenlijk injecteren, maar daar was de marinade te dik voor.
De smaak was er niet minder om trouwens.
Alleen een paar "v??r" foto's...







Sorry voor de crappy foto's...
Ook daar maar eens wat meer aandacht voor hebben. Ben nu nog te druk in mijn hoofd met het vlees.  :blush:
 
Mooie sessie zeg

Heel gek maar het voelt haast of ik er bij was.  :D
Tja...en picanha minder lekkerder dan Jodenhaas?
Dat kan, maar misschien moet je ze eens als STEAK met Chimichurri maken......... :p

:-*
 
Jij was de sponsor van de picanha en teamgenoot van de eetploeg van de spareribs toch?  ;)

Staat me ook vaag iets van bij. B-)

Die steaks proef ik de volgende keer bij jou wel weer. Dan ben ik de sponsor van de picanha.
 
Ziet er goed uit.

Die jodenhaas ga ik binnenkort ook eens maken  B-)
 
Lekker bezig geweest hoor! Bavette en Jodenhaas heb ik ook nog op mijn verlanglijst staan. Pica?a is een leuk en spectaculair stuk, maar het heeft toch wat minder smaak dan een fijn stukje werkvlees.
 
lekker smul weekje geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan