BasBQ
Beef en Steak

IQ-Gril

Q57

Sprokkelaar
Berichten
32
weer een nieuw merk ?? iq-grills-large
Een zwarte kaamde Joe III ??!! iemand ervaring met de IQ ??
We spreken weleens over compleet, dit ei-tje is ZEER compleet, zit werkelijk van alles bij geleverd.

Aluminium margrietschijf met regenkap
Multi-levelsysteem met 2 rvs grillroosters, 2 hitteschilden, 2 lekschalen, een gietijzeren grillrooster en een gietijzeren grillplaat
Pizzasteen
Hamburgerschep
Kipzit
Houtskoolmand
Asla
Onderstel met 2 remmen
Zijtafels
Temperatuurmeter iQ Grill
Digitale kerntemperatuurmeter met probe
Grillroostertang
Verlichting
Elektrische aansteek fohn
Aspook
iQ Grills beschermhoes
 
Laatst bewerkt:
Grappig dat jij ook op zoek bent naar ervaringen op dit forum. Vandaag heb ik eender getracht een reactie te ontfutselen bij de forum leden, zie
Bericht in onderwerp 'IQ Grill'
https://www.bbqgenootschap.nl/threads/iq-grill.29107/post-449215
ik heb de iQ large gezien in een doos en dus niet geheel uitgestald, maar het zag er indrukwekkend uit. ik ben benieuwd welke berichten we gaan ontvangen.
 
Is al even op de markt. Ik vind hem persoonlijk spuuglelijk met dat pacmanlogo erop. Hoe oud is de ontwerper?

Dit soort kreten krijg ik ook kriebels van: “de nieuwe standaard voor een all-inclusive magische buitenervaring. Ontwikkeld door experts om te barbecueën als nooit tevoren.”

Een magische buitenervaring. WTF 🙄

En ontwikkeld door experts? Er is goed bij de concurrentie (af)gekeken.

Buiten die dingen is het bedrijf nog niet zo oud dus is de vraag of ze het volhouden. Er waren al wat onderlinge problemen in het begin. En wat gebeurt er met je garantie als ze het niet redden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan