Beef en Steak

Introductie van...

KJ_Nico

Kooltjesharker
.... KJ_Nico

Hallo beste mensen, ik ben dus KJ_Nico, waar KJ voor Kamado Joe staat. Woonachtend in Sweetlakecity. Na jaren te hebben gespeeld met een Weber Premium Onetouch. Ben ik sinds kort een trotse bezitter van een Kamado Joe Classic I. Ik wilde al vrij lang eentje, maar twee weken geleden ging het opeens heel hard. Mijn maatje kon een Green Egg overnemen, en nodigde mij en mijn vrouwtje uit voor een stukje Picanha op de Egg. Ik was gelijk om. Maar vrouw lief vond het wel een dure aankoop. Tot dat ik een aanbieding voorbij zag komen van Beefexclusief (weet niet of ik dit mag vermelden) voor een Kamado Joe Classic I. Samen met me maatje beetje stoken. Maar die dag bleef nog de nee op het request. Ik zei laten we iedergeval daar ff gaan kijken, kan je zien hoe die eruit ziet. Voor de zekerheid de winkel gebeld. Zij gaven aan, dat het beter is om gelijk te reserveren. Zo gedaan zo gezegd, Wij daarheen. Ik merkte dat mijn vrouw langzaam aan het idee ging wennen, dat we met de Joe naar huis gingen. Ze had nog een klein duwtje in rug nodig. Eenmaal in het echt vond ze het toch wel een mooi apparaat. Ik zocht nog steeds naar dat ene duwtje in de rug. En toen had ik hem. Ik zei "Lief, weet je wat. Als we het doen, zal ik meer vis gaan bereiden". Hoppa, en ze was om. Ze eet graag vlees, maar vis maak ik haar echt blij mee. Even later stonden we met een hele grote doos bij de auto.....

IMG_20200422_182801_711.jpg

Inmiddels hebben we al gerechten op de Joe gehad, maar die zal ik delen in de juiste forumdelen.

Verder hoop ik hoop te leren van de al gevorderde BBQ-er. En vooral de passie en de gezelligheid te delen met jullie.....

welkom hier
mooie introductie. en nu, hup, een flinke varkensnek erop voor pp :)

Welkom hier Nico!

Hoi Nico, welkom bij het Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan