BasBQ
Beef en Steak

Intratuin Kamado Urban Chef Medium

 
 

TraegerTinus

Gemarineerd
Berichten
1.146
Goedenavond,

Na veel bbqen op mijn pelletgril en WGA, is er een Kamado bijgekomen.

Waarom de Medium van Intratuin?
In de zomer zitten we op de camping en thuis hebben we een bovenwoning met een plaatsje.

De pelletgril steeds heen en weer sjouwen is te doen maar....

Je raad het al,er moest een gewoon een excuus komen om er nog 1 te kopen.

Aangezien die alleen in de koude maanden gebruikt gaat worden en hele jaar buiten staat, heb ik gekozen voor een budget kamado, maar joh, wat een fijn ding is dat.

Gekozen voor de medium, deze medium heeft een 42cm rooster waar heel veel mediums 37 hebben. En het gewicht t.o.v een large is 25 / 30 kilo, hij moest immers naar boven.

De BBQ heeft ook direct/indirect system, zit een hoes bij. Voorlopig compleet genoeg. Ik ben blij.

Ook nog eens een 15 korting actie. Helemaal goed.

Mochten er mensen een goedkope en naar mijn mening, prima kamado willen kopen, sla je slag.
67d0d6291ff65f7d2bb34986ba02d94e.jpg
a36b7e1b376335e532da95869751a538.jpg
47755ff44fbdfbd8742679fca4a5597c.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Tof ding, veel rooster voor een compact idd. Voldoende hoogte als je de hoogste grillstand gebruikt?
 
En ook nog met dc systeem er in , het hoeft ook echt niet duur te zijn om net zo veel plezier en lekker eten van te hebben als met een A merk.
Veel Q plezier er mee
 
Tof ding, veel rooster voor een compact idd. Voldoende hoogte als je de hoogste grillstand gebruikt?
Zoals te zien op foto 3, skilet er op en de deksel wil nog prima dicht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
En ook nog met dc systeem er in , het hoeft ook echt niet duur te zijn om net zo veel plezier en lekker eten van te hebben als met een A merk.
Veel Q plezier er mee
Bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan