Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4BW probleem

JasperBoZ

Vuurmaker
Berichten
99
Goedenavond, ik heb de Inkbird IBBQ-4BW inmiddels ruim drie jaar in gebruik en eigenlijk nooit echt problemen mee gehad. Echter sinds enkele weken loop ik wel tegen een vervelend probleem op. Dat de alarmen niet meer binnen komen op mijn IPhone. Als ik dan de app open komt het wel gelijk in beeld, maar als ik in een andere app bezig ben of m’n telefoon niet gebruik geeft die geen alarm meer. Voorheen nooit dit probleem gehad.
Zijn er andere gebruikers van deze thermometer die dit probleem ook ervaren?
Heb de meldingen instellingen gecontroleerd staan allemaal goed, app opnieuw geïnstalleerd, op de IPhone van mijn vrouw de app geïnstalleerd. Helaas allemaal met hetzelfde resultaat.
 
Welke Inkbird app heb je?
Had met de oude af en toe problemen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zo een probleem gehad (bij 3de gebruik ofzo), hij wou geen connectie meer maken. Heb gewoon app verwijderd en dan terug erop gezet.

Maar dit kan gewoonweg een probleem zijn op Apple toestellen. Dacht dat er weer een update was. Die notificaties kan gewoonweg iets doms zijn van Inkbird ook. Hun certificaten die vervallen zijn ofzo of dev account niet betaald. En dan zijn er plots geen notificaties meer. Of Inkbird maakt gebruikt van een service provider voor notificaties, en daar zit een probleem. Kan 1001 dingen zijn. Maar als herinstallatie niet werkt en meldingen heb je toegestaan kan je weinig anders doen buiten bij Inkbird aankloppen
 
Welke Inkbird app heb je?
Had met de oude af en toe problemen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Ik gebruik de BBQgo Pro app.

Wat mij wel opviel was dat het bericht als ík buiten het Bluetooth bereik kom wel gewoon doorkomt. Maar de overige berichten dus niet :(.
 
Ik gebruik de Inkbird "home" app dat was bij mij een aanzienlijke verbetering op de vorige.
Bij de vorige was ik de verbinding of zelfs het apparaat helemaal kwijt af en toe.

De BBQ GoPro heb ik nog nooit gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan