BasBQ
Beef en Steak

Imitatie Weber op ali express

KiwiVicky

Sprokkelaar
Berichten
27
Beste,

Zijn er mede bbq-ers die wel eens spullen voor de Weber GBS uit china hebben besteld?

Goede ovenwanten en/of thermometers, eventuele GBS attributen zoals de wokpan of iets dergelijks.

Zoja, wat zijn jullie ervaringen hiermee in vergelijk met de originele Weber producten?
 
Ik heb wel al Thermometers analoge besteld voor mijn uds.. die waren prima..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Waar zoek je dan specifiek op? Want zowel weber als GBS levert bij mij niks op...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Krizzziz,

Ik zoek eigenlijk goede barbecue-handschoenen, of een imitatie GBS pizzasteen of wokpan.

In china maken ze bijna alles na, dus waarom geen GBS-systemen voor de Weber dacht ik zo.

Ik heb nu wel via ali een digitale thermometer draadloos besteld voor ?12,- incl verzendkosten maar heb totaal geen idee of dit product goed is. Heb daar geen ervaring mee, maar we zullen het over een maandje wel zien.
Thermometer = thermometer dacht ik.

Digitale LCD Draadloze Afstandsbediening Keuken Oven Voedsel Vlees Koken BBQ Grill Thermometer
http://www.aliexpress.com/item/32725647688/32725647688.html
(from AliExpress Android)
 
KiwiVicky zei:
Ik heb nu wel via ali een digitale thermometer draadloos besteld voor ?12,- incl verzendkosten maar heb totaal geen idee of dit product goed is. Heb daar geen ervaring mee, maar we zullen het over een maandje wel zien.
Thermometer = thermometer dacht ik.

Digitale LCD Draadloze Afstandsbediening Keuken Oven Voedsel Vlees Koken BBQ Grill Thermometer
http://www.aliexpress.com/item/32725647688/32725647688.html
(from AliExpress Android)

op zich een goed dingetje, heb ik enkele jaren terug meegebracht uit de VS en een pak meer betaald (is precies dezelfde). Doet prima zijn werk, alleen is de sonde nogal gevoelig aan oververhitting en vocht. Maar voor die prijs, .... mag je ook niet klagen, als je het een beetje verzorgt en zorgt dat de sonde (snoer) niet boven de directe hitte hangt, ga je er veel plezier aan hebben. Bij low&slow denk ik dat je al helemaal geen problemen gaat hebben.
 
Hoi BartG.

Thanks voor je reactie.
Ik moet zeggen bij veel dingen die ik daar bestel(en ik bestel nogal wat haha) zijn alle spullen toch wel redelijk in orde.

Hoop alleen dat ie niet teveel afwijkt, maar dat zal wel meevallen denk ik
 
Even ijken in kokend water is zo gepiept.

Ik weet niet of het op dit product van toepassing is maar in het algemeen ben ik nooit zo gecharmeerd van Chinese immitaitie-troep. Een fabrikant al het denk-, ontwikkel- en marketingwerk laten doen en vervolgens dat product tegen een fraktie van de kosten namaken en op Ali-express pleuren. Ik vind het niet ok maar goed, da's alleen mijn mening.  :)
 
KamadoJoe zei:
Even ijken in kokend water is zo gepiept.

Ik weet niet of het op dit product van toepassing is maar in het algemeen ben ik nooit zo gecharmeerd van Chinese immitaitie-troep. Een fabrikant al het denk-, ontwikkel- en marketingwerk laten doen en vervolgens dat product tegen een fraktie van de kosten namaken en op Ali-express pleuren. Ik vind het niet ok maar goed, da's alleen mijn mening.  :)

vergeet niet dat vele "fabrikanten" ook shoppen in china. en dat veel spullen die je hier koopt, koop je ook op ali.alleen dan een stuk goedkoper omdat er nog geen merkje op staat.
 
Die thermometer heb ik ook, prima dingetje dat precies doet wat hij moet doen.
Verder heb ik ook nogal wat spullen daar gekocht, o.a. voor mijn UDS.
Onderstaande ovenwanten zijn ook perfect, makkelijk schoon te maken en ze zijn lekker lang zodat je je onderarmen niet verbrand aan de rand van de UDS.
Let op dat je er maar eentje krijgt, wel twee bestellen dus als je twee handen hebt  :p
Ovenwanten

Nog wat spul dat ik daarvandaan heb:
Flesopener
Stappenboren
Thermometer
Kogelkraan
Siliconen kwast
Berenklauwen (voor pulled pork)
 
LuMbErJaCk zei:
Die thermometer heb ik ook, prima dingetje dat precies doet wat hij moet doen.
Verder heb ik ook nogal wat spullen daar gekocht, o.a. voor mijn UDS.
Onderstaande ovenwanten zijn ook perfect, makkelijk schoon te maken en ze zijn lekker lang zodat je je onderarmen niet verbrand aan de rand van de UDS.
Let op dat je er maar eentje krijgt, wel twee bestellen dus als je twee handen hebt  :p
Ovenwanten

Nog wat spul dat ik daarvandaan heb:
Flesopener
Stappenboren
Thermometer
Kogelkraan
Siliconen kwast
Berenklauwen (voor pulled pork)
Top dit!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dank jullie allemaal voor de reacties.

Maar zijn er verder nog meer dingen voor de bbq of speciaal voor de GBS die er nog te koop, die wel intereasant zijn?

Hoeft ook niet per ce bij Ali.

Ik hoor het graag!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan