Beef en Steak

ik zal me even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter daddy0365
  • Startdatum Startdatum

bbq

• Totaal aantal stemmers
    0
D

daddy0365

Gast
Hallo ,
ik ben Luc en zoek een nieuwe bbq maar ben nog zo aan het twijvelen  voor op houtskool , gas of pelletsbbq.
Van de vorige is na stormschade dan ook niets overgebleven, was een in beton.
Alle voorstellen positief of negatief zijn welkom.
Heb hier even een aanpassing gedaan en gas valt weg , de bbq doen we een 6 maal per jaar voor een 12 a 16 personen.
En enkele keren voor de familie dat zijn dan 6 personen  hoop dat jullie met deze info iets meer kunnen doen.
En waarom jullie deze bbq zouden kiezen mijn budget max 900?.Teveel zullen de meeste onder jullie denken.
Wij veranderen niet snel maar heb dikwijls ondervonden dat goedkoop duurkoop wordt.

groetjes
Luc

hoi Luc,
welkom bij dit edele genootschap.
persoonlijk zou ik voor een houtskool (briketten) bbq gaan van Weber, en dan ook nog de 57.
Maar weet je budget niet en ook je gezinssamenstelling niet en wat wil je er allemaal mee gaan doen.
vragen, vragen, vragen  :)

Als je een poll hebt waar houtskool en gas samen in zitten, gaat het lastig worden..... Dat zijn twee verschillende takken van sport.

Welkom hier in ieder geval! Voor hoeveel personen en hoevaak in de week wil je gaan bbq-en? Heb je vaak vrienden over? Dat speelt allemaal een rol bij je keuze.

Leo+1 en eventueel naar je budget kan je voor een keramische gaan rondkijken. Maar een type als Weber is een uitstekende basis

welkom hier, ik zou om te beginnen mooi met een weber 57 beginnen. Een ontzettende fijne Q waar je veel mee kan doen. De stap naar keramiek zou ik maken als je al voor de prijs van keramiek aan vlees gemaakt hebt ;)

structor zei:
De stap naar keramiek zou ik maken als je al voor de prijs van keramiek aan vlees gemaakt hebt ;)

Net ff snel een rekensommetje gemaakt.... en Pfoe ik haal het net  :blush:

Welkom Luc, ik ben bevooroordeeld, Charcoal it is.

Welkom Luc, heel veel plezier hier!!!

Van harte welkom Luc!

Welkom Luc,

Ik heb charcoal van weber en ook de gas weber genesis!
Maar merk zelf dat ik eigenlijk automatisch altijd m'n green egg gebruik!
Ben daar super tevreden over!
Pallet heb ik zelf geen ervaring mee, maar zien er zeker gelikt uit!

Hoi Luc, welkom bij het BBQ Genootschap.
Als ik het aantal stemmen zie...is de uitslag zeer unaniem :)

Welkom Luc!

Welkom bij de club, pellets is best specifiek ik zou voor houtskool gaan

Er is niemand die gas aanraadt, logisch want houtskool ruikt veel lekkerder  B-)

Terug
Bovenaan Onderaan