BasBQ
Beef en Steak

Ik stel mij voor

Smokingbenz

Tondelzoeker
Berichten
4
Hallo allemaal!

Ik ben er recentelijk achter gekomen dat je met koud roken een super lekkere smaak kan krijgen aan voedsel. De smaak die ik zon beetje mijn hele leven van een bbq heb proberen te verkrijgen maar wat me eigelijk nooit is gelukt. Nu ben ik hier om verder uit te zoeken wat voor rookkast ik precies het beste kan aanschaffen en ik hoop wijzer te worden in de techniek om zo schoon en zuiver (vooral gezond) als mogelijk te kunnen roken.

Ook heb ik vernomen dat je de meest byzondere dingen kunt roken zoals fruit maar ook desserts en ook dat is iets waar ik graag meer over lees.

Zijn er trouwens speciale groepen hier welke gericht zijn op het (koud) roken?

Ik hoor het graag van jullie!
 
Welkom op het genootschap.

We zijn hier vrij uitgebreid, voornamelijk roken we hier warm. Koud roken komt hier zeker ook aan bod alleen is het niet in een aparte groep.
De meeste gebruiken een Cold Smoke Generator om dit te doen, al staan er ook een paar andere technieken op het Genootschap. Een echte rookkast kom je niet zo vaak tegen.
Leuk als je je ontdekkingstocht hier deelt.
 
Welkom!

Koud roken is fantastisch.

Het zou zoals @Frits aangeeft mooi zijn als je jou ontdekkingsreis hier wil delen.
 
Wat een warm welkom! Dankjullie wel! Ik ga is even rond speuren! En ik zal zeker het een en ander delen wat wellicht interessant is omdat ik niet het meest gangbare dieet heb :)
 
Welkom! “Niet het meest gangbare dieet”. Dat klinkt machtig interessant!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan