Beef en Steak

Ik stel me voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cactus Jack
  • Startdatum Startdatum
C

Cactus Jack

Gast
Hallo allemaal,

Leuk idee het voorstellen, ik ben net nieuw aangemeld.

Afgelopen april heb ik mijn man (en eigenlijk ook mijzelf dus) een Cactus Jack 21 inch cadeau gegeven. Dit is een echte hit geworden. We organiseren zelfs in deze winter etentjes met onze geweldige bbq.  Favoriet is tamme eendenborst met koffiekorst en zelfgemaakte worsten, maar ook mooie grote stukken rund van de Lindenhoff doen het uitstekend. Het meest spannend was een reebout, langzaam gegaard in bouillon met fijngesneden groenten. Waar ik naar uitkijk is om te gaan roken, daar hebben we nog geen ervaring mee. Maar zo te lezen op dit forum, zijn er genoeg die ons daarbij kunnen helpen!

Alvast een goed nieuwjaar toegewenst!

Welkom bij ons edele genootschap Cactus Jack!

Moest wel even opzoeken wat zo'n prikplant sjaak nou eigenlijk voor een BBQ is, ziet er wel uit als een serieus stukje gereedschap! ;)

welkom!

Welkom! Roken moet wel goed komen met een cactus Jack! Veel plezier hier.

Van harte welkom bij het Genootschap!

Dat benne mooie dingen voor de mens z?g.
Gefeliciteerd met de Cactus, en welkom op de club.
Dat er maar lekkere zaken van de Cactus mogen komen, waar wij ook van mogen genieten (lekker veel foto's dus  ;) )

Mac

Welkom, ik kijk uit naar je bijdragen. Ik ben nogal visueel ingesteld dus fotos worden gewaardeerd!!!!

Nosmo zei:
Welkom bij ons edele genootschap Cactus Jack!

Moest wel even opzoeken wat zo'n prikplant sjaak nou eigenlijk voor een BBQ is, ziet er wel uit als een serieus stukje gereedschap! ;)
Ik ook  :D

Welkom ,was ook ff verbaasd blijkt dus een offset Q Whats in a name  ;)

welkom bij dit edele genootschap

welkom en veel plezier toegewenst op dit forum!

Hoi Cactus Jack,
ik heb ook ff gegoogled, heel mooi apparaat.
Welkom bij ons.

Welkom en verblijd ons met mooie verhalen en foto's ter lering, vermaak en inspiratie.

Terug
Bovenaan Onderaan