Beef en Steak

Ik stel me graag even voor;

Yvette

Tondelzoeker
Hallo allemaal!

Ik ben Yvette ik ben 33 jaar oud en ik kom uit Uden - Noord Brabant.
Twintig jaar geleden was het al een groot feest om samen met mijn papa te BBQ-en. Samen naar de slager, sateetjes marineren en zelf de hamburgers draaien. Toen al leerde mijn vader mij om indirect te barbecue?n op de inmiddels hele oude Weber.

Acht jaar geleden heb ik mijn verloofde Bas ontmoet en onze eerste date was natuurlijk barbecue?n. De passie voor lekker eten, drinken, buiten koken en barbecue?n zit er bij beide in. En die passie is in de loop der jaren alleen maar gegroeid. Met als uitkomst dat wij trotse eigenaren zijn van de mooiste BBQ Speciaalzaak van Zuid Nederland: BASBQ in Uden. (Ja ik heb toestemming om dit eenmalig te vermelden dus dan doe ik het ook meteen goed) We zijn met een webshop begonnen maar merkten al gauw dat veel mensen onze producten willen zien, voelen en vooral ook advies vragen. Niet alleen qua producten maar vooral ook qua bereiding, techniek etc. Wij hebben alleen maar enthousiaste mensen in de winkel en we kunnen dan ook oprecht zeggen dat we iedere dag met plezier naar ons werk gaan.
Ondertussen is onze zaak alleen maar blijven groeien en hebben we ook verschillende importeur schappen. In Nederland zijn we de verdeler van Monolith, ProQ, BBQ GURU, Smoky Fun en Himalaya Zoutstenen. Allemaal producten waar wij zelf super enthousiast over zijn en voor 200% achter staan. Mocht je hier dus ook vragen of tips voor willen, you know where to find me! (Ja bij deze ook de laatste keer dat ik hiervoor ?reclame? maak)

Wat heb ik thuis dan staan? Monolith, ProQ watersmoker, oude Barrel, hele oude Weber, vuurschaal, DO?s . Wat staat er nog op mijn verlanglijstje: Als we ooit een veranda bouwen dan mag daar wel een mooie Braai onder.

Lievelings gerechten: Een mooi stuk rundvlees; Bavette krijg ik geen genoeg van. En ben een Mexicaans eten liefhebber: Chicken Fajita?s op de plancha in de bbq: daar mag je mij s?nachts voor wakker maken. En dan hopen dat niet alle kip opgaat want deze is de volgende dag nog lekkerder (de rook is er dan mooi ingetrokken) in een goedgevulde skillet met Nacho?s.
Op mijn to do lijstje: Na vele goede tips van Dennis afgelopen reis in de Verenigde Staten echt bij de gaafste BBQ joints gegeten. Heb de lekkerste Brisket ooit op!!! Die zou ik heel graag thuis net zo willen leren maken.

Sorry het is wel een hele lang verhaal geworden. Nu weten jullie wel een beetje wie je voor je hebt!
Leuk om al jullie verhalen, vragen, idee?n en tips hier te lezen.
Groetjes Yvette

Yvette zei:
Sorry het is wel een hele lang verhaal geworden.........

Waarom sorry, juist bedankt voor je zeer uitgebreide voorstel draadje.

Welkom bij het Genootschap Yvette!

Hey Yvette!
Van harte welkom!!

Leuk om hier een mede Udenaar te treffen! ik ben vaste klant bij jullie! Leuk dat je je aangemeld hebt bij deze mooie forum.  B-)

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom hier!

Leuk dat je er bent.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan