Beef en Steak

IINKBIRD Thermometer aanschaffen..

 

Mike1997

Sprokkelaar
Berichten
36
Een van de accessoires die ik nog mis is een degelijke thermometer.
Wifi verbinding is een must, ik lees erg veel over verbindingsproblemen bij bluetooth thermometers..

Volgende twee zijn op mijn pad gekomen:
  1. INKBIRD IBBQ-4T
  2. INKBIRD IBT-26S (2.4GHz model)
De 2.4GHz versie ipv de 5GHz omdat deze een verder bereik heeft en de BBQ achter in de tuin staat..
De tweede optie schijnt een nieuwer model te zijn, maar heel veel ervaringen, vergelijkingen of reviews kan ik hier nog niet echt over vinden..
Misschien dat iemand daar iets over weet te vertellen?

Heb weleens een draadje gevonden over deze modellen, maar die waren vrij oud, dus vandaar even een nieuwe in het leven geroepen..
Wie weet is er tegenwoordig wel iets veel beters verkrijgbaar??
 
Ik heb de 26s, kan er kort over zijn. Werkt prima!
Batterij loopt ook niet leeg als het langere tijd niet gebruikt wordt.

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
 
Ik heb een inkbird weet ff niet meer het type, maar alleen met BT, maar werkt perfect. Makkelijk 20m iig. Wellicht verder ook, heb volgens mij nog nooit gehad dat ik geen verbinding meer had met de zender. Heb een ander merk met 2 probes, ook alleen BT, die valt binnen 10m al weg. Dus volgens mij zijn die inkbirds wel ok war bt betreft. Heb wel gezeik gehad met enorm fluctuerende temperatuur waarden! En dat wil je niet. Vandaar dat ik die andere heb gekocht. Had ook een app. Maar al met al was ik toch blijer met de Inkbird

Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
 
1723366806413.png


Heb mij deze aangeschaft begin dit jaar en ben over beiden heel tevreden, makkelijke bediening, makkelijk in te stellen. En de 26S kan ik overal bekijken via de smartphone. Nu doe ik mijn boodschappen terwijl mijn vlees op het vuur ligt, ff app openen en kan zien of ik de volgende winkel kan doen of eerst een huisbezoek moet doen.

En waarom de 4T? Ik zie dat de 26S een jaar later is uitgebracht en ietsje goedkoper is. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met de 4T heb deze nooit gehad.
 
Bedankt allemaal, het is toch de IBT-26S geworden! Wordt vrijdag bezorgd.. Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan