BasBQ
Beef en Steak

Iemand ervaring met deze spareribs?

 
 

Wcborstel

Kooltjesharker
Berichten
160
Ik heb zin in spareribs en kom vanavond langs een Makro heeft iemand ervaring met deze spareribs?

Screenshot_20210106-161428.jpg
 
Ik vond ze wel oke. Voor de prijs prima, maar er is beter (maar ook zeker veel slechter).
 
Ik kan bovenstaande bevestigen..... prijs kwaliteit verhouding is prima. Van die procureur ook trouwens, daar heb ik er ook al een tiental van op de BBQ gehad 😉👍🏼
 
Dikbevleesd is vooral ook veel vet. Moet je van houden. De pini spareribs van de makro zijn ook goed.
Die procureur gebruik ik ook altijd voor pulled pork, sowieso meenemen als je toch naar de makro gaat ;)

Verstuurd vanaf mijn ASUS_Z01HDA met Tapatalk
 
Dikbevleesd is vooral ook veel vet. Moet je van houden. De pini spareribs van de makro zijn ook goed.
Die procureur gebruik ik ook altijd voor pulled pork, sowieso meenemen als je toch naar de makro gaat ;)

Verstuurd vanaf mijn ASUS_Z01HDA met Tapatalk
Precies, procureur heb ik daar ook al een aantal keer vandaan gehaald. Bevalt ook goed.
Net als de kipdij trouwens (de grootverpakking). Veel fijner als wat ik in de reguliere supermarkt koop. Eind van de maand ga ik weer naar de Makro, en dan zal de kipdij zeker mee terug naar huis gaan :).
Braziliaanse runder ribeye is ook wel goed (tov prijs ook) voor af en toe een biefstukje van de GrillGrates :).
 
Argentijnse ribeye al een paar keer in zijn geheel op de BBQ gelegd smaakt perfect.
 
Prijs kwaliteit zijn het inderdaad prima spareribs!

Let op, af en toe hebben ze ook Iberico Spareribs. Die zijn nog iets lekkerder.
En die procureur gaat hier ook standaard mee naar huis bij elk bezoekje aan de Makro!
 
Zeker goeie spareribs voor die prijs en ook de procureur is lekker. Toevallig laatst zelf daar ook gehaald😃👍🏼.
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
En voor een goede prijs/kwaliteit verhouding neem ik naast wat hierboven benoemd is ook meestal de jodenhaas (diamanthaas) mee voor een lekker biefstukje en de (varkens)kophaas voor de sate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan