Beef en Steak

Ieder nadeel heeft zijn voordeel

Erik B71

Stoker
Ik werk onregelmatig dus ik wilde zondag een kladje ingevroren spaghetti uit de diepvries halen. Tot mijn schrik zag ik dat deze ontdooid was. Meteen naar mijn vlees gekeken en bleek dat dit ook ontdooid was. Kwam er al vrij snel achter dat het vrij recent gebeurd had moeten zijn dus ik hoefde het vlees niet weg te gooien. Ik had nog 2 dikbevleesde spareribs van rond de kilo per stuk en een stuk procureur van iets meer dan een kilo. Dus op een vrije maar druilerige maandag iets meer dan 3 kilo low and slow vlees op de Q. Veel teveel voor ons gezin waar vrouw en dochter bbq heerlijk vinden maar nooit veel opkunnen. Maandag dus de spareribs met friet en sla en dinsdag broodjes pulled pork waarbij ik het gepulled vlees met wat appelsap in de oven opwarmde en woensdag nog lekker de leftover van de spareribs. Een verplichte sessie maar ieder nadeel heeft zijn voordeel.

IMG_9325.jpeg

IMG_9326.jpeg

IMG_9328.jpeg

IMG_9330.jpeg

IMG_9334.jpeg

Het ziet er allemaal lekker uit maar hoe kon het nou ontdooit zijn 🤔 deur niet goed dicht gedaan?

Het ziet er allemaal lekker uit maar hoe kon het nou ontdooit zijn 🤔 deur niet goed dicht gedaan?
Het aan en uit knopje stond op uit. Maar hoe dat gebeurd was?? Positieve is ook dat ik weer ruimte heb voor ander vlees!!

Oe, gelukkig niet heel veel vlees wat ontdooit is.

Heb zelf een aparte vrieskist staan met “mijn” vlees.
Ik zou niet goed worden als die uitvalt.

Het aan en uit knopje stond op uit. Maar hoe dat gebeurd was?? Positieve is ook dat ik weer ruimte heb voor ander vlees!!
That`s the spirit.
Ooit een vriezer gehad waar het aan uitknopje op een gevaarlijke plek zat.....iets met lichtjes en kinderhandjes.
NA een aantal bijna ongelukken er maar een bescherming om heen gemaakt

Terug
Bovenaan Onderaan