Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
Kortzichtig zou ik het eerder noemen, hoe moet ze straks de toekomstige kleinkinderen gaan voederenGerard777 zei:Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
Ja zo kun je alles kapot relativeren![]()
't is gewoon een musthave dit apparaat! Bedenk niet waarom je m niet zou willen hebben, maar waarom juist wel![]()
Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
structor zei:Kortzichtig zou ik het eerder noemen, hoe moet ze straks de toekomstige kleinkinderen gaan voederenGerard777 zei:Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
't is gewoon een musthave dit apparaat! Bedenk niet waarom je m niet zou willen hebben, maar waarom juist wel![]()
![]()
Gerard777 zei:Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
Camiel zei:Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
Onze Lukas van 11 eet er al 2 zonder problemen.....
Dominique zei:Camiel zei:Dominique zei:Beetje overdreven, verkering en ik eten samen 1 slab ribs.....![]()
Onze Lukas van 11 eet er al 2 zonder problemen.....
Die heeft zeker zijn eigen tanden nog =))
Nou, als wij ribs van meerdanvlees hebben, die wegen al bijna 1 kilo, dan hebben wij aan 1 slab genoeg met ons twee. Koolsla erbij en klaar is klara!