Beef en Steak

Iberico Secreto sandwich

 
 

Sabine

Kooltjesharker
Berichten
231
Nog een verslagje van onze heerlijke sandwich van zaterdag.
Ik had nog een wat dun (te dun) Iberico Secreto liggen waarvan ik niet precies wist wat ik ermee zou gaan doen.
Op de site van Bbquality kwam ik een recept van Maikesbbq tegen wat er goed uitzag. (Linkje onderaan)

Binnen in de keuken begonnen met het snijden van de groenten en het kruiden van de Secreto.
Ondertussen werd heel lief voor mij de Q aangestoken en klaargezet voor direct grillen met een half gietijzeren rooster.

IMG_0694.jpeg


Eerst het brood afgebakken op het gewone rooster en toen het bijna klaar was kon de Secreto op het gietijzer ernaast.
Ik heb hem omdat hij zo dun was heet en kort gegrild en hem daarna te rusten gelegd.

IMG_0695.jpeg


Ondertussen was de skillet ook op de Q gezet zodat hij op kon warmen. (Note for self; de volgende keer nog eerder erop zetten)

IMG_0696.jpeg


Met wat olie de groenten aangezet en toen ze bijna gaar waren de kruiden erdoor en een lekkere laag kaas eroverheen laten smelten.
Terwijl de kaas smolt de Secreto in mooie reepjes gesneden en erop gelegd.

IMG_0697.jpeg


Tot slot nog wat heerlijke saus van no Rubbish (wat een fijn merk!) eroverheen en aanvallen maar.

Dat was smullen, echt een top sandwich!

IMG_0698.jpeg


Het recept:
 
Laatst bewerkt:
Zo zeg, lekker broodje vol met herrie!
 
Ziet er lekker uit :love: Zou wel uitkijken met dat brood ☝️

Daar zitten koolhydraten in en die moet je niet te veel binnen krijgen naar het schijnt.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan