BasBQ
Beef en Steak

Hullepim stelt zich voor

H

hullepim

Gast
Beste allemaal,
Ik ben dus Hullepim, ik kijk al een tijdje mee op dit leuke forum en vond het vandaag wel eens tijd om me te reggen. Op dit moment ben ik in het bezit van een Weber OTP57 en smokey joey. Ik ben voornemens om dit jaar toch wel een keramische te gaan kopen, maar dat kost helaas wel wat. even sparen dus nog!
Afgelopen jaar een aantal keer bij Beefensteak op workshop geweest en dan wordt je toch wel heel enthousiast. Ik moet maar zorgen dat er snel een afdakje in mijn tuin komt want hij moet weer snel aan!
 
Hoi Hullepim,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hullepim, welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Hallo Hullepim, van harte welkom op dit leuke forum!
 
Ha Hullepim, gezellig dat je er bent! Afdakje is echt super, daar ga je als je die hebt veel lol aan beleven, om over een keramische Q maar niet te spreken. Maar ook op de Weber kun je heerlijke dingen maken, dis geen enkele reden om niet aan de slag te gaan ;)
O, en tot je een afdak hebt? Een grote parasol werkt ook.
 
Ik barbecue al jaren zonder afdak en dat lukt prima :)
 
Welkom Hullepim!

Ik BBQ al jaren onder een afdak en zou niet meer anders willen!
 
Hoi Hullepim,

welkom en veel plezier hier
 
Hallo Hullepim,

Van harte welkom, op dagen als vandaag is een afdak wel handig maar iid laat het je niet weerhouden lekker aan de slag te gaan!
 
Welkom hullepim! Veel plezier hier. Een afdakje staat ook op mijn lijstje. en als je iets over keramisch wilt weten, dan is hier een hoop kennis aanwezig op dit forum :)
 
Dank allen voor het hartelijke welkom! Ik weet dat je ook nu wel buiten kan staan, maar dat afdakje maakt het toch wel ff fijner. Ik heb dus ook maar gelijk een ad op werkspot geknald om te kijken wat het me gaat kosten. Als het bevalt mogen ze het gelijk gaan doen  ;D
 
hoi Hullepim,
Welkom op dit edele genootschap, kijk lekker rond en doe lekker mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan