Ron's Q
Tondelzoeker
Een poosje terug iets lekkers gemaakt omdat mijn zoontje het zo graag wilde ( en ik zelf ook)
Wat heb je nodig. Half om half gehakt, blik met je favoriete hotdogs een zak dorito's chips,
En kruiden om het gehakt op smaak te maken, dit is naar eigen keuze.
Kruid het gehakt en kneed dit goed door elkaar. Als dit gedaan is maak je er een dunne plak van en rol er een hotdog in. ( goed aandrukken want het wil snel uit elkaar vallen)
Verkruimel de dorito's chips en rol daar alle hotdog burgers doorheen.
Je kunt er voor kiezen om het eerst met ei te bestrijken zodat het beter blijft plakken.
Stook de bbq op 120 graden en leg de hotdog burgers er indirect op dit heeft ongeveer 20 minuten nodig voor het klaar is.
Eet smakelijk
Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk
Wat heb je nodig. Half om half gehakt, blik met je favoriete hotdogs een zak dorito's chips,
En kruiden om het gehakt op smaak te maken, dit is naar eigen keuze.
Kruid het gehakt en kneed dit goed door elkaar. Als dit gedaan is maak je er een dunne plak van en rol er een hotdog in. ( goed aandrukken want het wil snel uit elkaar vallen)
Verkruimel de dorito's chips en rol daar alle hotdog burgers doorheen.
Je kunt er voor kiezen om het eerst met ei te bestrijken zodat het beter blijft plakken.
Stook de bbq op 120 graden en leg de hotdog burgers er indirect op dit heeft ongeveer 20 minuten nodig voor het klaar is.
Eet smakelijk
Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk