BasBQ
Beef en Steak

Hotdevil briketten

Hoi,
Heeft misschien iemand ervaring met hotdevil kokosbriketten?
Ik kan er eigenlijk niets over vinden verder, en bij de colruyt waren de flamy's uitverkocht.  :|
Toen kwam ik deze tegen. Misschien is het een goed alternatief?
Ben benieuwd..

Rick
 
Nee nog nooit gezien of geprobeerd, maar tot nu toe is de slechtste kokosbriket nog beter dan de beste houtskool briket dus gewoon proberen
 
Als ik weer in Belgi? ben zal ik eens zakje of doosje meenemen.
Resultaten zal ik met jullie delen uiteraard.
 
als je zorgt dat Frits een zakje van ca 1 kg briketten van je krijgt, kan hij ze meenemen in de briketten test  ;)
 
Goed idee.
Ik zal er aan denken
 
Ik gebruik de HotDevils zowel de staven als kussens en ben er zeer tevreden over. Mocht iemand interesse hebben kun je me een berichtje sturen.
Zal frits komende week een pakket met samples sturen zodat ie kan testen ;-)
 
barts zei:
Ik gebruik de HotDevils zowel de staven als kussens en ben er zeer tevreden over. Mocht iemand interesse hebben kun je me een berichtje sturen.
Zal frits komende week een pakket met samples sturen zodat ie kan testen ;-)

dank je. Ben benieuwd
 
Heb me deze voor dit jaar ook aangeschaft, 50kg gekocht voor 60? ongeveer.
Heb al een paar keer getest en ben er wel blij mee, zo goed als geen rook/geur van deze briketten enkel meer as tegenover houtskool.
 
heb tot vorig jaar altijd gewerkt met hot devil briketten en houtskool, maar omdat de prijs zo enorm gestegen is ben ik overgeschakeld op Flamenco houtskool en beukenbriketten.
 
Enorm gestegen?
Waar kocht jij ze dan?
Wil binnenkort weer een voorraad halen
 
Ik gebruik deze ook, zeer tevreden over voor low en slow.
Prijs bij zelf afhalen is ?13,95 per 10 kg.
Niks te duur dacht ik zo
 
Dacht ik nu ook wel, goedkoper vinden is misschien mogelijk ja.
Maar prijs/kwaliteit vind ik ze best ok.
 
ok.
dan zijn ze 1 of 2 euro gestegen per 10kg volgens mij
is nog steeds niet duur
 
vorig jaar palet gekocht aan minder dan 6 euro voor 10 kg. Nu meer dan 10 euro per zak van 10 kg.
Nu flamenco gekocht, veel minder gruis, om niet te zeggen niets, zeer snel aan, zeer goede verbranding en constante temperatuur
 

meinonA

Stoker
Berichten
271
Ik weet dat dit een ouwe post is, maar hoe bevallen deze op dit moment tegenover Ecobrasa?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Ik zie dat ze nu ook blok briketten van Hot Devil hebben, deze zijn ook van kokos.
Heb deze niet getest maar zijn ongetwijfeld beter dan houtskoolbriketten. Ecobrasa is al sinds jaar en dag een topper qua warmte en uithoudingsvermogen vermogen. Dit jaar is de prijs explosief gestegen van €25 naar €33, weet niet waarvoor hot devil nu verkocht wordt.
 
Ik zie dat ze nu ook blok briketten van Hot Devil hebben, deze zijn ook van kokos.
Heb deze niet getest maar zijn ongetwijfeld beter dan houtskoolbriketten. Ecobrasa is al sinds jaar en dag een topper qua warmte en uithoudingsvermogen vermogen. Dit jaar is de prijs explosief gestegen van €25 naar €33, weet niet waarvoor hot devil nu verkocht wordt.
Ik hoop niet dat ECObrasa zich uit de markt gaat prijzen met die verhogingen maar op een bepaald moment moeten we toch keuze's gaan maken en als er dan een briket komt die nagenoeg het zelfde doet tegen een lagere prijs moet ik het nog zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan