Beef en Steak

Hoi !!

Bart Segers

Tondelzoeker
Net maar eens lid geworden van HET genootschap hier. Volgde al effe Dennis op Youtube en van die filmpjes al wel wat opgestoken en geleerd. Maar af en toe duikt er wel nog eens een vraagje op. Dus hoop ik daarop hier een antwoord te vinden. Ik ben ondertussen halfweg m'n leven, dus nog een volle helft te gaan 😂 kan ik het beter opvullen met wat lekkers van de bbq. Het "bbq vol houtskool pleuren en vlees draaien zodat het niet aanbrandt" had ik al wel gehad, dus me maar eens toegelegd op het échte bbq'en. Het kost wat tijd en moeite, maar dan heb je ook wat. Ik heb nog geen collectie aan Kamado Joe's en BGE's, voorlopig doet die Weber Performer het nog meer dan goed genoeg. Aangevuld met een Go-Anywhere. Die laatste vind ik handig om dingen af te grillen. Ben nog lang geen pitmaster, maar ik heb ook nog niemand horen klagen over wat ik vanonder het deksel heb getoverd.... of ze durfden het niet zeggen 🤣

Welkom Bart!

Welkom

Bart, welkom bij het genootschap

Welkom Bart, hier ben je aan het juiste adres met al je vragen ivm BBQ, er is altijd wel iemand die je tips & advies kan geven.

Welkom Bart, veel plezier en inspiratie hier!

Terug
Bovenaan Onderaan