Beef en Steak

Hoi!

Abroenland

Tondelzoeker
Hi, ook nieuw op het forum, ben Antwan en kom uit Zaandam.

Na jaren worstjes, hamburgers en de standaard-supermarkt-ribs te hebben 'mishandeld' op de merkloze bbq, is het nu tijd geworden op met respect voor vlees, kip en vis etc te gaan bbq'n! De interesse is er, het materiaal ook (vandaag de weber master touch gbs 57 besteld :D ) maar de kennis en kunde moet nog wat verder opgekrikt worden.

Ik heb er al het vertrouwen in om de juiste info hier te vinden en wat vooral belangrijk is, om met plezier en trots voor je bbq en je gerechten in te staan! Maar eerst veel bbq-uren maken met zo nu en dan zeer waarschijnlijk een fail maar al doende leert men.

Groet Antwan

MansM zei:
Welkom! Heb er ook sinds kort een, erg blij mee! Ben wel benieuwd welke spullen je er naast aanschaft

Ik kan ook niet wachten om er mee aan de gang te gaan! Eerst uren maken en langzaamaan verder kijken/ontdekken. Wat heb jij er zoal bij dan?

hoi Antwan,
welkom bij dit edele genootschap

Van harte welkom bij het Genootschap!

Wat ik inmiddels heb aangeschaf:

7416.jpg

8836.jpg

7143_Luxe_hoes_voor_houtskoolbarbecues_57_cm.jpg

6645.jpg

60699_1.jpg

weber_pizzaheber_edelstahl__Kopie_.jpg

Wat nog in de planning staat is de Dutch Oven

Welkom Antwan, veel plezier en inspiratie hier!

Onze forum-sponsor rechtsboven heeft hele mooie DO's!

MansM zei:
Wat ik inmiddels heb aangeschaf:

Hele lijst...

Wat nog in de planning staat is de Dutch Oven

Dat zijn inderdaad echte verrijkingen van het bbq'n, in de loop van de tijd zie ik die ook ooit wel komen. De een iets eerder dan de ander zoals een hoes is eigenlijk onmisbaar. Maar dat kun je eigenlijk van elk accessoires wel zeggen ;)

Ik heb de Weber vanavond ontvangen, uiteraard direct in elkaar gezet en man, wat ben ik blij met het apparaat. Ik ben ook heel blij met de kleur, Crimson Red. Ben ervan overtuigd dat dit vele uurtjes plezier gaat opleveren!

Hoes kun je missen hoor.

Welkom bij de club

Terug
Bovenaan Onderaan