Beef en Steak

Hoi ik ben nieuw hier.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eisbein
  • Startdatum Startdatum
E

Eisbein

Gast
Hallo als nieuwe gebruiker wil ik me even netjes voorstellen.
Ik ben Jeroen, 36 jaar oud en ik kom uit Dordrecht. Zoals de meeste mensen hier denk ik ben ik een groot fan van bbq. Ik heb voorheen eigenlijk alleen nog maar de standaard tuincentrum bbq's gehad maar ik merk steeds meer dat ik toch meer eisen begin te stellen aan mijn materiaal. Omdat het langzamerhand weer een beetje beter weer gaat worden en ik mijn oude bbq bij onze verhuizing heb weggemikt was ik op zoek naar reviews over verschillende types. Zo kwam ik dus hier terecht. Ik weet zeker dat ik hier nog uren leesplezier ga hebben. En misschien kunnen jullie mij op weg helpen met het uitzoeken van een nieuwe bbq.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Welkom, Jeroen!

Welkom!

Welkom!

Hallo Jeroen,

Welkom op dit mooie forum. Altijd leuk om te lezen dat er weer een Dordtenaar lid is geworden.
Veel leesplezier en suc6 met uitzoeken van een nieuwe BBQ.

Mocht je besluiten om een Primo Bbq te gaan aanschaffen kun je me altijd een PM sturen met eventuele vragen en of andere zaken.

Mvg,
Ricardo (RVH6511)

Hoi Ricardo, ik vrees dat een primo bbq een heel klein beetje boven mijn budget is  ;) Het zal eerder een Weber oid worden.

hoi Jeroen,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom op het forum.  Ik kan je bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal geen advies geven, wel aangeven dat ik tevreden ben over mijn kamado.

Terug
Bovenaan Onderaan