BasBQ
Beef en Steak

hoe heet de ikea bordenrek voor spareribs?

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Hoi,
Mijn vrouw gaat morgen naar de Ikea. Ik wil ook graag zo'n bordenrek voor mijn Spareribs. Mijn huidige rek ben ik niet zo tevreden over. Wie weet hoe dat ding ook alweer heet zodat ik zeker weet dat ze de goeie meeneemt. Kan het even niet zo snel vinden.
bedankt
 
ja die is het. Dit is toch degene waar jullie allemaal heel tevreden over zijn?
 
Vergeet niet om de kunststof dopjes er af te pulken.
 
Ik heb er ??n staan maar nog nooit gebruikt en ik heb ook een cadac en een weber rack. Tegenwoordig maak ik meestal een slab of 3 en die passen gewoon op het rooster.
 
noskos zei:
Ik heb er ??n staan maar nog nooit gebruikt en ik heb ook een cadac en een weber rack. Tegenwoordig maak ik meestal een slab of 3 en die passen gewoon op het rooster.
Jij maakt ze in je WSM, dat scheelt natuurlijk wel. Als dat je indirect maakt op de OTS. Ik heb nu zo'n rek van Cadac maar die vind ik toch wel wat wijd en je kan daar je ribbetjes niet zo lekker in kwijt.
 
Eddeped zei:
noskos zei:
Ik heb er ??n staan maar nog nooit gebruikt en ik heb ook een cadac en een weber rack. Tegenwoordig maak ik meestal een slab of 3 en die passen gewoon op het rooster.
Jij maakt ze in je WSM, dat scheelt natuurlijk wel. Als dat je indirect maakt op de OTS. Ik heb nu zo'n rek van Cadac maar die vind ik toch wel wat wijd en je kan daar je ribbetjes niet zo lekker in kwijt.

Ik zou zeggen doe een bod  :p
 
ik heb er ook 2, heb daar de plastic dopjes onder afgeschroeft en daar mooie dopmoertjes opgeschroeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan