Beef en Steak

Hier student kanni(et)baal

• Onderwerp starter Onderwerp starter sisi
  • Startdatum Startdatum

sisi

Sprokkelaar
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee omdat ik  van bakken koken en roken en sind kort worst maken houd. Ik probeer op deze manier alle troep in ons eten te ontlopen en eigen baksel is lekkerder.
Intussen heb ik door te lezen enz al een vietnameese worst gemaakt( niet om over naar huis te schrijven) is mijn mening. 1 zoutarme leverworst  :blush:en 1 lekkere droge :-/ leverworst gemaakt. Chinese droge worstjes kijken me elke dag liefdevol aan zodat ik ze nog niet opeet, en vandaag  2 kipgrill worsten en 1 kg sausijsjes.Dit is leuk maar wil een boek kopen, nl worst van mjnheer wateetons. Maar ik heb geen idee als het een goede keus is.Zo dus vandaar ik dacht kijk hier kan ik ook wat leren. Ik zie foto`s waar ik van kan kwijlen dus vandaar ik me bij jullie aansluit. Maar pasop.... deze dame heeft 1001 vragen en is wat dom aangelegd(niet blond)

hoi sisi,
welkom bij dit edele genootschap.
En brand maar los met je vragen, uit verschillende hoeken zul je wel een antwoord krijgen

Welkom.
Voor de worst vragen moet je vooral bij de mannen zijn  ;)

Veel plezier hier!

Welkom welkom!
Ik heb zelf geen ervaring met het maken van worsten maar dan kan ik wellicht weer wat leren!

Sisi... Moeder, Keizerin en Frisdrank zei mijn vader altijd zo rond kerst als ze TV kwam... Welkom hier!  :D

Zeker... net na The Sound of Music en daarna Plains, Trains and Automobiles! ;)

Hoi Sisi, welkom bij het BBQ Genootschap

welkom.
op 25-jan hebben we weer een meeting in Zeewolde.

Welkom

Welkom hier Sisi :D

Welkom sisi
Wat worst betreft hief nono :P

Terug
Bovenaan Onderaan