Beef en Steak

Hier ben ik, Co.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dutchscorpion01
  • Startdatum Startdatum
D

Dutchscorpion01

Gast
Er werd me gevraagd na het inschrijven te introduceren. Ikzelf ben sinds een jaar ge?nfecteerd met het BBQ virus. Ikzelf heb een Weber MASTER-TOUCH ? 57 CM. Deze heb ik uitgebreid met een kippenstandaard, een wok en een pizzasteen. Ik heb inmiddels ook wat boeken aangeschaft, van het weekend een goed stuk vlees kopen, iemand suggesties voor een beginneling?
Met een feestje, in de winter, de gasten getrakteerd op een simpel gegaarde kip van de BBQ. De gasten waren echt aan het genieten dat gaf me echt een kick, misschien te overdreven?
Op deze forum hoop ik tips en trucs te vinden die met verder kunnen helpen. Niet alleen over hoe een gerecht te bereiden maar ook op andere vlakken.

Zoals tips over een issue met buren die bij een brandende rokende BBQ erg luidruchtig beginnen te hoesten en te protesteren.

Groeten Remco

Van harte welkom Remco!!

hoi Remco,
welkom bij dit edele genootschap.

Als je je vlees al indirect op de bbq legt, goede briketten en goede aanmaakblokjes gebruikt, heb je al bijna geen last meer van rook

Leo, dit zijn tips die ik meeneem. Briketten, laatst van Weber gekocht zijn dit in jouw ogen "goede".

Welkom Co.!!!

Co, welkom bij de club.

Met Weber briketten maak je niet vlug vrienden met de buren. Kokos briketten roken veel minder. Aansteken met een 'chimney' scheelt ook veel.

Hoi Remco,
van harte welkom
koop een brikettenstarter zet deze in de brandgang, bij bereiding indirect geen last met de buren!
de mijne cremeren hun vlees dus.....

welkom Remco!

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom!!

Hoi Remco, welkom bij het BBQ Genootschap.
Zoals je ziet krijg je hier adviezen genoeg, gewoon even om vragen!

Wat top deze reacties! Toch maar die cocus briketten dus!!

Terug
Bovenaan Onderaan