Ik ben Ferry de Lange, 41 jaar en als je in Alphen aan den Rijn pluimpjes rook op ziet stijgen met kersen of appelgeur zou dat best wel eens van mij kunnen zijn .
Waar ik mezelf tot een jaar of 3 geleden graag liet uitnodigen door 1 van mijn vrienden met een mooie b.b.q. , komen de laatste 3 jaar vrienden en familie juist graag naar mij toe om te genieten van een goed stukje vlees.
3 jaar geleden begon ik met de Weber Master Toch Premium SE en inmiddels ben ik sinds afgelopen juni de trotse eigenaar van een Black Bastard Large.
Spare-ribs, pork belly burnt ends, pulled pork, Moink balls, smashburgers....ik heb het allemaal al eens met heel veel plezier gemaakt en kan eigenlijk nog geen favoriet aanwijzen, allemaal even lekker!
Na even op het forum te hebben rond gekeken weet ik zeker dat er nog een hoop favorieten gerechten bij gaan komen want aan ideeën en inspiratie absoluut geen gebrek hier op het forum!
Ik kijk er uit naar om jullie gerechten eens te proberen en die van mij met jullie te delen!
Cheers!