Beef en Steak

HH op WGA aka heerlijke hamburgers op weber go anywhere ;-)

Sabine

Kooltjesharker
Vandaag een leuk overnachtingsplekje aan een haventje en dus tijd om de wga te voorschijn te halen. Gisteren lekkere hamburgers meegenomen bij de boodschappen.

De q opgestookt met een volledig bedje kolen. De burgers tegelijk met de paprika’s op de grill. Kaas erop gesmolten en daarna
samen met pittabroodjes, sla en tomaatjes, mooie burgers gebouwd.

IMG_9464.jpeg

IMG_9466.jpeg

Laatst bewerkt:
Mooi Sabine, lekker bezig!

Goed bezig Sabine!
Nu al benieuwd wat je morgen gaat posten

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Simpel maar zeer smakelijk 😁 Je hebt alleen het rooster op de kop liggen, is dat bewust gedaan? 😉

Dat zijn ook weer fijne broodjes. 😋

Je hebt het flink te pakken in ieder geval. 😂

Lekker maaltje zo Sabine bij het water 😋

Lekker, wat een handig ding he die wga👌🏻

Dat zijn beste burgers qua gewicht of vertekend dat een beetje?

Anyway, ziet er goed uit ☺️ mooi uitzicht op de haven. Water en boten hebben bij mj ook altijd een aantrekkingskracht 😎

Dat zijn beste burgers qua gewicht of vertekend dat een beetje?

Anyway, ziet er goed uit ☺️ mooi uitzicht op de haven. Water en boten hebben bij mj ook altijd een aantrekkingskracht 😎
Het waren flinke jongens, volgens de verpakking van brisket… Is in het buitenland in de super altijd een gokje maar deze waren top!

Burgertje ziet er lekker uit en het rooster ligt er ook mooi bij 🤣
Hoe bevalt die bakplaat? Ik heb ook zoiets maar die trekken bij hoge hitte een beetje krom.

Burgertje ziet er lekker uit en het rooster ligt er ook mooi bij 🤣
Hoe bevalt die bakplaat? Ik heb ook zoiets maar die trekken bij hoge hitte een beetje krom.
Deze blijft tot nu toe keurig. Is best een zware kwaliteit. En hij is handig voor het kleine werk.

Terug
Bovenaan Onderaan