Beef en Steak

Here I am

• Onderwerp starter Onderwerp starter Christian
  • Startdatum Startdatum
C

Christian

Gast
Hallo allemaal
Volgens mij houden wij allemaal van een lekker stukje vlees
Net aan aangeschaft de Campinggaz Adelaide 3 premium deluxe en ga hem van het weekend voor  het eerst uitproberen
Mijn maatje beter bekend als Jeroen78 op deze site heeft me geadviseerd om lid te worden van jullie edele genoodschap daar ik hier met al mijn BBQ vragen terecht kan
Van het weekend dus de primeur en op het menu staan spare ribs
Iemand nog tips????

Alvast bedankt en de mzzl
Christian

Jeroen heeft je goed voorgelicht! Welkom en veel plezier hier!

Christian welkom bij het BBQ Genootschap

hoi Christian,

welkom bij dit edele genootschap

Ik kreeg hem (nog niet) aan de houtskool/Briketten q, maar goed als hij dit alles heeft gelezen komt dat vanzelf... :) :) :) :)

`geduld, iedereen zal dat zelf ondervinden wat hij/zij het prettigste vind en wat de eisen zijn

Hoi Christian,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Niks mis met gas, het begin is er. Hij heeft zich hier aangemeld ;)
Welkom dus Christian!

hoi Christian, welkom!
Ben recent ook begonnen met spareribs en ga het dit weekend ook dunnetjes over doen, ik ben super fan nu al van de easterwood style spareribs

Hoi Christian, welkom hier

Welkom hier Christian! En veel plezier met je spareribs alvast... een heerlijke beloning staat je te wachten :)

Zo dan gaat morgen het feest beginnen. Net alles in huis gehaald voor de easterwood style spareribs
Barbeque getest en gas fles aangesloten. Ik heb van Jeroen begrepen dat ik mijn plaat eerst moet behandelen met Crisco dus daar ga ik me nu eerst in verdiepen

Wordt vervolgd en ik zal er een paar mooi kiekjes van maken. Zodra ik weet hoe ik ze moet uploaden zien jullie ze verschijnen

To be continued

Welkom hier. Ik ben hier sinds drie daagjes, vind het nu al een leuk forum!

Foto's uploaden heb ik ook nog niet uitgevonden. Ik doe ze maar posten op google+ en dan linken met de img tag.

Dus zo (alleen dan zonder de dubbele ii)
[iimg]http://daar.waar/je/plaatje/staat.jpg[/iimg]

Via photobucket, werkt goed. Voor mij dan, en ik ben digibeet.

Dat is ook de juiste manier, alle foto's staan buiten het forum om niet te veel verkeer te genereren bij onze host.

Terug
Bovenaan Onderaan