Beef en Steak

Hellrazr Yama nog te koop?

litronic

Tondelzoeker
Goedemiddag,

Wil mijn collectie nog uitbreiden en de keuze was gevallen op de Hellrazr Yama.
Bij vuur en rook niet meer op voorraad, geïnformeerd, komt niet meer ook.

Heeft iemand een idee waar deze nog wel tegen een enigszins acceptabele prijs te krijgen is?
Kan hem nog wel uit Engeland laten komen maar dan komt er 260 pond bij voor transport en invoer.

Voor dat geld zou ik een andere BBQ kopen. (800 euro is geen kattenpis voor zo'n BBQ)
Als ik zo de filmpjes bekijk is deze BBQ ontworpen door iemand die heel mooi kan ontwerpen en niet zo zeer verstand heeft van BBQ's.
En meer de grilfunctie benadrukt.
Goede zuurstofmanagement van deze BBQ ben ik niet van overtuigd.
Leuke accessoires en gadgets maar zijn deze nog wel te koop als jij met veel moeite deze veel te dure Q hebt aangeschafd.
Ik zie namelijk dat bij veel Webshops out of stock is, en je zegt zelf V&R gaat ze niet meer krijgen.
Wat nu als je reservedelen nodig hebt?
Als je dan toch met geld gaat smijten gooi je er 200 Euro bovenop en koop je een BGE mini max.
Daar zijn in ieder geval overal accessoires van te krijgen en heb je een kwalitatief goede compacte BBQ
Wil je minder geld uitgeven dan is er altijd nog de veel geprezen Weber Go Anywhere (WGA) voor een fractie van die 800 euro.

Voor dit geld kan je inderdaad 10 WGA`s kopen als je op het juiste moment toeslaat........

1 x WGA met 1 pallet vol houtskool 🤣

Waarom overweeg je die dure tafelbbq te kopen?
Ben gewoon nieuwsgierig @litronic
Ik heb verschillende bbq's, waaronder een WGA, die is vaak toch te klein, en ik vind het onderstel vrij fragiel.
De WGA neem ik vaak mee, daarvoor is het een top apparaat.

De Yama ziet eruit als een degelijk apparaat, mooie accessoires (vooral de spiezen op maat vind ik geweldig) en krijgt erg goede reviews.
Het blijkt dat het bedrijf in surseance verkeert, beter om er toch vanaf te zien.....

Wat ik zoek is een degelijke medium tafel bbq met een goede luchtregeling.

Als je dan toch met geld gaat smijten gooi je er 200 Euro bovenop en koop je een BGE mini max.
je kan de minimax nieuw, in doos, via marktplaats (en dan dus zelf garantie registreren) wel voor 700-800 krijgen. (ik dus gedaan)
De Kamado Joe Junior is anders ook nog een mooie, voor 550 nieuw.

donder m in zo'n ikea bekvam tafeltje en je hebt een schitterende oplossing.

Terug
Bovenaan Onderaan