BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter instellingen

jeroenrd

Sprokkelaar
Berichten
43
Goede avond,

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een heatermeter, heb deze ingesteld met de handleiding van nosmo, dit ging prima alles werkt.
Maar nu komt het, zodra ik mijn HM uit zet ben ik de instellingen van mijn WWan kwijt, de HM onthoud mijn ip adres niet.
En moet ik weer verbinding maken met de kabel aan mijn router.
Wie kan mij helpen, alvast bedankt.

Gr. Jeroen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Lijkt op een probleem met de SD kaart.

Welke versie HM heb je?
 
Heb vanmorgen de laatste software er op gezet zelfde probleem.
Dus waarschijnlijk een ander kaartje proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Het kaartje was 29 mb ipv 8 gb...Heb deze geformatteerd was toen weer 8 gb....Maar nu komt het,  toen ik de laatste versie van de  software op het kaartje zetten met het programma applePi-baker werd het kaartje weer 29 mb...
Wat kan het probleem zijn. Wie kan me helpen

Jeroe


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Ha,

Ik heb een andere "instelling" vraag. Geen softwarematig, maar hardwarematig haha. Ik heb UDS, de kolen zitten op zeg 15 cm van de onderkant en 2 kogelkranen iets lager. De blower, wil je die ook iets lager? Lijkt me niet? Meer precies op onderste laag van de kolen? Iemand ooit een forum gevonden met HET antwoord voor het plaatsen van de Auber Blower? Gr
 
Als buitensporter  , werk ik met een houtbrander,  voor zuinig stoken moet je altijd zorgen dat je vuur van boven naar beneden brand, betere contr?le betere vergassing van je brandbare mteriaal  .

Hoop dat deze informatie iets bijdraagt voor een goede beslissing.

 
jeroenrd zei:
Het kaartje was 29 mb ipv 8 gb...Heb deze geformatteerd was toen weer 8 gb....Maar nu komt het,  toen ik de laatste versie van de  software op het kaartje zetten met het programma applePi-baker werd het kaartje weer 29 mb...
Wat kan het probleem zijn. Wie kan me helpen

Jeroe


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Is geen probleem,is bij mij ook zo.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan