Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pipo1000 zei:Cool!
Ik dacht dat je de fans al binnen had, maar de behuizingen nog niet? B-)
Nosmo zei:Alle tolerantieringetjes netjes aan dezelfde kant. Goed opgelet op school Dennis!![]()
Waar ik mij trouwens bijzonder aan erger is dat IC2 en IC3 omgedraaid zitten ten opzichte van elkaar, zal wel aan mijn OCD liggen.![]()
Big-T zei:Nosmo zei:Alle tolerantieringetjes netjes aan dezelfde kant. Goed opgelet op school Dennis!![]()
Waar ik mij trouwens bijzonder aan erger is dat IC2 en IC3 omgedraaid zitten ten opzichte van elkaar, zal wel aan mijn OCD liggen.![]()
ja dat snap ik nu ook niet! raar he? 8-}
Nosmo zei:pipo1000 zei:Cool!
Ik dacht dat je de fans al binnen had, maar de behuizingen nog niet? B-)
Dat was ik!
Het enige wat ik nog weet: Zij Bracht Rozen Op Gerrits Graf Bij Vies Grijs Weer....Nosmo zei:Alle tolerantieringetjes netjes aan dezelfde kant. Goed opgelet op school Dennis!![]()
noskos zei:Nee niet vanavond Camiel, was vandaag in A'dam, tentoonstelling, eten, theater en straks de BAFTA's (Engelse Oscars) op TV![]()