BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter 3D model uit ronde 10

Daanton

Kooltjesharker
Berichten
109
Hallo iedereen,

Mijn huidige heatmeter behuizing is niet meer zo recht meer, mijn vraag is of misschien iemand hier nog een 3D bestand van heeft zodat ik een nieuwe kan printen?

huidig behuizing

60BCD7F3-9A70-40CB-8F13-FA4D2952F3C8.jpeg


D0C95CDC-A14C-482B-819C-4279E8596240.jpeg


bij voorbaad dank je wel.
 
Ja, daar zie ik een hoop. Maar mijn uitvoering niet.

Dank je voor reageren.
 
Hahaha die ziet er wel gehavend uit ja.. of naja goed gebruikt is misschien een betere omschrijving. Ook niet het ontwerp kunnen vinden hij heatermeter zelf?
 
Ja, daar zie ik een hoop. Maar mijn uitvoering niet.

Dank je voor reageren.
Je kunt hem aanpassen hè. Welke heb je nodig?
Dit is trouwens puur door de zon/warmte/UV.
Vind pla niet zo leuk en ik heb hetzelfde....
Ook maar eens een nieuwe printen:)
 
Je zou hem eens in ABS kunnen printen. Dat kan iets meer temperatuur hebben
 
 
Ik ben even heel onbeschoft maar trap dit oude topic even omhoog. Want ben ook op zoek naar het 3D model van deze behuizing.
Ook de mijne is zo krom getrokken als een hoepel.
En ook ik kan de juiste variant niet vinden op thingverse.
 
Staat deze link niet op GitHub? En is deze controller nog actueel? Zoek nog een projectje en heb een 3D printer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik denk dat ik die nog wel heb. Ik ben echter in het buitenland kan vanuit hier niet bij de files op mijn NAS.

Als ik weer thuis ben ga ik even voor je zoeken.
 
Hoi Nosmo,

Ik had het al opgegeven, maar dank je wel. Je link ziet er goed uit. Ga ik zeker printen. Heb je misschien een voorstel welk materiaal het langer uithoud tov PE?
 
Hoi Nosmo,

ik was iets te snel, het png bestand is wel de juiste uitvoering maar de stp betanden niet. De locatie van de 3 led lampjes komen niet overeen.
Heb je misschien stp betanden die wel overeen komen met het png bestand. Dat zou echt tof zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan