Ik zie hier heel vaak mensen die spullen bij de Hanos kopen. Kan je dat ook als particulier ? Op hun site zie ik dat je een pas moet hebben en dat je deze enkel kan krijgen als je een BTW nummer hebt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hun site zie ik dat je een pas moet hebben en dat je deze enkel kan krijgen als je een BTW nummer hebt.
Wel rekening houden dat als je iemand zijn pasje leent en je bv. wekelijks of maandelijks die gebruikt dat de fiscus wel eens vragen kan stellen afhankelijk van de activiteiten van diens bedrijf.Ik heb zelf een pas van de Makro en Sligro.
Als je de pas van iemand mag gebruiken dan even in je Stocard app zetten en kun je hem gebruiken
Bij Makro en Sligro word niet om een btw nummer gevraagd,bij Hanks weet ik dat niet
Alleen als die persoon die facturen opgeeft als bedrijfskosten / de BTW aftrekt, maar dat zou dan ook fraude zijn.Wel rekening houden dat als je iemand zijn pasje leent en je bv. wekelijks of maandelijks die gebruikt dat de fiscus wel eens vragen kan stellen afhankelijk van de activiteiten van diens bedrijf.