BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

J

JeroenW57

Gast
Hallo,

Hierbij stel ik mij ook even voor  8) Ik ben Jeroen en ben gek op lekker BBQen (icm met een lekker koud biertje)!

Ik heb sinds vorig jaar een mooie Weber 57 cm BBQ en ben een beetje uit gekeken op de speklapjes, worstjes en hamburgers van de Jumbo ;-) Mijn collega verteld dagelijks tijdens het rondje lopen over zijn BBQ avonturen van afgelopen weekend en wat hij komend weekend gaat doen en dan loopt het water je uit de mond... hij vertelde ook over een recept  met een red cedar plank met zalm, dat heb ik probeert en het was heerlijk! (vonden ook mijn proefpersonen!) 
RedCedarZalmKL.JPG


Verder heb ik nog meer hobby's die wel samen gaan met BBQen, wind surfen (daarna gaan we meestal BBQen), en als het niet waait ben ik met restauratie van een oldtimer bezig (daarna kun je ook gerust BBQen).

Ik binnenkort ook wat andere recepten proberen :)

Groet,
Jeroen

 

 
Van harte welkom hier Jeroen!! :D
 
Ha Jeroen, welkom hier. En ik zou maar naar Emiel luisteren want dat doen wij allemaal hier ( NOT)  ;)
 
Hoi Jeroen,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Dominique zei:
Ha Jeroen, welkom hier. En ik zou maar naar Emiel luisteren want dat doen wij allemaal hier ( NOT)  ;)

Tsss wat moet Jeroen nu wel van me denken, o nee dat weet hij wel want hij hoort me bijna dagelijks kakelen ;D

En o ja, Jeroen is nog een collega van je verkering ;)
 
Hoi Jeroen!

Welkom hier!
Ik zeg altijd maar: hoe meer Jeroenen, hoe meer vreugd!
En wat een toeval: ik BBQ ook graag met een lekker koud biertje ;D

Groetjes,
Jeroen
 
structor zei:
Dominique zei:
Ha Jeroen, welkom hier. En ik zou maar naar Emiel luisteren want dat doen wij allemaal hier ( NOT)  ;)

Tsss wat moet Jeroen nu wel van me denken, o nee dat weet hij wel want hij hoort me bijna dagelijks kakelen ;D

En o ja, Jeroen is nog een collega van je verkering ;)

O echt? Krijgt deze man dan helemaal geen rust, als hij na een lange werkdag jou hier ook nog moet aanhoren... We kunnen de naam Genootschap beter wijzigen in " buitenspeelplaats Ordina"
Anywady, ik ben heel benieuwd naar wat Jeroen ons allemaal gaat laten zien!
En we gaan NIET draadkapen Emiel! Basta nu :)
 
Welkom Jeroen en veel plezier hier!
 
Hallo Jeroen, welkom hier
 
Bedankt voor de reacties  ;) Als ik zie wat Emiel allemaal maakt in het weekend dan is het geen straf hoor om hem ook nog op dit forum tegen te komen  8)

 
JeroenW57 zei:
is het geen straf hoor om hem ook nog op dit forum tegen te komen  8)

Jij zegt het.... Ik vind het hard werken ;)
 
Jeroen, welkom hier!
 
hoi Jeroen,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan