Beef en Steak

Hallo iedereen!

Sanover

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sander en ben 34 jaar. Sinds een week of 3 in bezit van een KJC2 en daar ook heel blij mee!
Vaak heb ik al achter een gas barbecue gestaan en wilde ik toch erg graag overstappen naar een kamado. Na dik 2 jaar van research en het lezen van het boek hete kolen kwam ik een mooie deal tegen met een, toch wel stiekem op het oog, Kamado Joe Classic 2. Toen was het ook, nu of nooit!

Meteen ben ik ook begonnen met het onder controleren krijgen van de temperaturen met deze badboy. Ik moet zeggen dat dit ook wel prima gaat.
Als eerste ben ik gestart met wat kip gerechten en ben nu ook wel van plan om de wat 'grotere' stukken vlees te gaan proberen. Zo heb ik inmiddels een picanha, bavette en wat spare ribs in huis gehaald om binnenkort klaar te gaan maken. Ik sta ook te poppelen om meerdere recepten uit te proberen want het is natuurlijk een pretje om aan de gang te gaan.

Als starter wil ik graag alles leren en dus ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen, advies en tips & tricks.

Fijn weekend en groetjes,
Sander

20250118_163344.jpg

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Sander!

Nog een sander, niet dat ik zo heet maar er zijn hier best veel mensen die Sander heten 😁

Terug
Bovenaan Onderaan