Beef en Steak

Hallo hallo

Sleeves

Tondelzoeker
Hallo iedereen,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Sleeves en sta op het punt een Kamado aan te schaffen. Ben hier om wat meer kennis op te doen.

Ik was van plan om een Bastard 2022 te halen, maar ben nu toch gaan twijfelen over een Grill Guru. Met de deal bij AH of de Hornbach scheelt het al gauw 900eu, daar kan je veel vlees en accessoires voor halen. Ik kan het in principe makkelijk betalen, maar de Hollander in mij… en of het verschil nu zo groot is dat ik het zou merken… puur esthetisch zou ik voor de Bastard gaan.

Nu doe ik het overigens al jaren op een Weber waar ik zelf een temperatuurmeter op heb geschroefd.

Welkom.
Zou ze in het echt eens bekijken en voelen .
Dan kun je echt je keuze maken .
Ik zelf ben voor de Bastard gevallen en geen moment spijt van .

Welkom.
Zou ze in het echt eens bekijken en voelen .
Dan kun je echt je keuze maken .
Ik zelf ben voor de Bastard gevallen en geen moment spijt van .
Ik heb een jaar geleden een workshop gehad waar ze de BGE, KJ en de Bastard hadden. Zelf met de BGE staan koken, maar die prijs is mij iets te gortig. Het rood van de KJ trekt mij niet zo en vind de matte uitstraling van de Bastard er echt vet uitzien. Keuzes keuzes, hoe meer ik lees hoe moeilijker het wordt. Zal van het weekend nog eens langs de speciaalzaak gaan.

Welkom hier!!

Veel succes met het maken van je keuze!!

Bastard er echt vet uitzien
Volgens mij heb je de keuze al gemaakt .
Ik vind de Bastard ook altijd het mooist om te zien en ben er ook voor gegaan .

Welkom Sleeves!

Succes met je keuze.
Ik kan je hierin niet adviseren, ben voor rood gegaan. 😉

Welkom! En succes met je zoektocht.

Welkom Sleeves bij het genootschap. Allebei zijn ze prima. Ik heb zelf een bastard en mijn zwager wilde een paar honderdjes minder uitgeven dus werd een grill guru. Ook die werkt prima. Dus zoals velen al aangeven gewoon even naar de winkel en voelen aan beide kamados.

Terug
Bovenaan Onderaan