Beef en Steak

Hallo,hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter jang
  • Startdatum Startdatum

jang

Tondelzoeker
Hallo,
Even voorstellen: Jan uit Wijchen, 50 jaar en al enige jaren trotse eigenaar van een BGE-L. Nadat ik weer voor de zoveelste keer zo'n goedkoop plaatstalen bbq-tje verroest had staan en opgebrand wilde ik eens een echte BBQ aanschaffen. na wat rondgeneusd te hebben kwam ik een filmpje tegen met de BGE en wist het meteen; dat wordt hem. Nu al weer 5 jaar in het bezit ervan. de BGE wordt elke week wel opgestookt en bij feestjes komen er steevast lekkere dingen vanaf.

tot horens,
Jan

hoi Jan,

welkom bij dit edele genootschap.
Je hebt een prachtig apparaat in huis waar je al 5 jaar mee aan het stoeien bent.
Kijk rustig rond, stel je vragen en doe lekker mee.

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

Hoi Jan,

Van harte welkom bij het Genootschap! Ik heb sinds enige maandeen een eitje (Medium) te logeren en ik begin er steeds meer verknocht aan te raken. Erg fijne barbecue :)

Wijchen? Wij stonden op de camping in Beneden-Leeuwen, dat is dus vlak in de buurt! Grappig, en mooie omgeving zeg.

Welkom Jan, gezellig dat je er bent!

Dominique zei:
Wijchen? Wij stonden op de camping in Beneden-Leeuwen, dat is dus vlak in de buurt! Grappig, en mooie omgeving zeg.

Welkom Jan, gezellig dat je er bent!
Tsja, Beneden-Leeuwen is effe fietsen maar is ook land van Maas en Waal. En de streek is zekers mooi vooral als je ten oosten van Nijmegen komt net voor de grens met Duitsland heb je enkele mooie stuwwallen en mooi wandelgebied

noskos zei:
Hoi Jan,

Van harte welkom bij het Genootschap! Ik heb sinds enige maandeen een eitje (Medium) te logeren en ik begin er steeds meer verknocht aan te raken. Erg fijne barbecue :)

Heeft de loge al asiel aangevraagd?

Ik wil een grotere ;) Meer roosteroppervlak en er zijn meer accessoires voor de Large.

Log? wordt gewoon uitgezet naar plaats van herkomst ;)

Welkom Jan en veel plezier op dit gezellige forum!

Yep en de eigenaar van mijn log? ;)

Terug
Bovenaan Onderaan