Beef en Steak

Hallo allemaal

Brabo

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo, mijn naam is Bart, woon in België en op het moment van schrijven slechts 40 lentes jong.
Ik hou al een aantal jaren van barbecueën (grillen) zoals men dat hier noemt… en dat doe ik succesvol op een weber master touch. Een tijdje geleden bedacht ik dat het anders kon… begon ik op YouTube te zoeken en probeerde ik gevlinderde kip en daarna snelle spare ribs… beiden netjes uitgelegd door NosKos… deze held heeft me zowaar helemaal leren koken… nu wil ik een stapje verder en een kamado gaan kopen… momenteel nog in de running… en dat is wel een dingetje…
Ik vind de Batstard vx een prachtige machine
Mijn hoofd zegt dan weer Kamado Joe 3
En de kwaliteit liefhebber in mezelf zegt dan weer… misschien toch een groen ei…
Vandaar ga ik ook hier nog even rondstruinen… ooit kom ik er wel uit.
 
Welkom Bart!

Zolang je in het hogere segment blijft kun je geen verkeerde keuze maken.

Kijk vooral naar garantie en accessoires.
 
Welkom Bart! (Mooie naam...) Stel vooral je vragen als je die hebt, maar ga ook langs de winkels om zelf te kijken en vooral voelen hoe een bepaald merk is.
mocht je twijfelen kan je hier altijd terecht voor hulp!
 
Bart welkom bij de club. Succes met je keuze.
 
Welkom Bart. Beslissen kunnen we niet voor je, wel helpen om de afweging te maken.
 
Welkom Bart. Beslissen kunnen we niet voor je, wel helpen om de afweging te maken.
Beslissen kunnen jullie idd niet in mijn plaats. Ik volg het forum al wel even en heb besloten me aan te melden en even hallo te zeggen. Verder lees ik evenveel pro en con over bijna alles… zelfs aan een Mercedes komen problemen hè… ik lees nog even door en meld mezelf als ik ergens vragen over heb. Wil alleen niet het zoveelste draadje over hetzelfde onderwerp zijn
 
Welkom Bart. Gewoon je hart volgen. Ben het met zzzjon eens dat als je in het hoge segment blijft je geen verkeerde keuze kunt maken.
 
Welkom Bart! Heel veel plezier hier!
 
Welkom Bart en succes met je luxe probleem 😄
 
Welkom Bart lekker genieten van je zoektocht je keuze zal helemaal top wezen zie alleen maar top kamados in je intro staan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan