Beef en Steak

Hallo allemaal

structor

BBQ Junkie
Het is altijd lastig je voor te stellen op een forum. Dus ik ga een dappere poging doen en als ik dingen vergeet dan ga ik er vanuit dat ik het wel hoor. Ik ben Emiel Metselaar, getrouwd en een papa van 2 dametjes en woon in het prachtige Assen. Ik heb al een redelijke tijd het bbq-virus te pakken en gebruik daarbij de site van noskos als belangrijke inspiratiebron. Bedankt daarvoor noskos!!!

Mijn twee dames helpen altijd dapper mee in de keuken, met name als mama weg is, want dan kunnen we ook lekker kliederen. Mijn oudste dochter (11) heeft inmiddels de chicken under a brick tot haar specialiteit uitgeroepen  :), ze gaat dit weekend een variant hiervan maken nadat ze in een bbq boek heeft zitten lezen (wat kun je als papa van kleine dingen blij worden).

Sinds kort heb ik ook dit forum ontdekt en na een tijdje stil meelezen leek het mij tijd om me maar eens aan te melden. Ik hoop hier  veel te leren. Ik ga dit weekend mijn eerste pp maken en wellicht dat ik hier nog wat hulp bij kan gebruiken.

O ja, als Q gebruik ik een weber OTG57.

Welkom Emiel, leuk dat je ook aangemeld hebt! Wat gaaf ook dat je dochters meehelpen, dat lijkt me fantastisch. We helpen je graag met je pulled pork. Stel gerust al je vragen, daar is dit forum voor :)

hoi Emiel,

Welkom bij dit edele genootschap, je wil er al lekker tegenaan van het weekend, is een goed teken.
Kijk lekker rond en vraag je vragen

Hoi Emiel,

Welkom bij het Genootschap! En we helpen je wel door je eerste PP sessie heen hoor ;)

welkom welkom! Tof te zien dat je dochters zo mee helpen, hoop dat later ook te hebben..... (alle extra beetjes help zijn welkom he :P en zeker als ze al chicken under a brick kunnen maken en er mee varieren :P)

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

welkom, ik leer ook nog iedere dag bij met dit forum.

Hoi Emiel, welkom hier, Die van mij is 25 en wil alleen maar mee helpen opeten  ;D

Boldeagle zei:
Hoi Emiel, welkom hier, Die van mij is 25 en wil alleen maar mee helpen opeten  ;D

Dat wil die van mij (26) dan ook al niet. Van haar hoeft het niet, tenzij het klaar is als ze aankomt. "duurt lang".

Maar, anyway.....
Welkom Emiel, gezellig dat je er bent!

Welkom! PP staat nog op mijn to-do lijstje, dus ik ga je volgen!

Welkom Emiel, ik hoop dat mijn dochters later ook mee willen helpen :D

Dat viel toch wel mee dat voorstellen  ;)

Leuk, dat jij er bij bent Emiel, en zo te horen, kan je dochter inmiddels ook wel een accountje aanmaken.  :)
Welkom

Mac

Terug
Bovenaan Onderaan