Beef en Steak

Gyros & Verjaardagscadeau

 
 

1bobby2

Sprokkelaar
Berichten
41
Omdat we aan het verbouwen zijn moest de grote Kamado even tijdelijk verhuizen en baalde dat ik geen Q meer had

Maar op mijn verjaardag een prachtige Joe junior gekregen die mooi (handzaam) is en dus overal neer kan zetten
IMG_2225.jpeg

IMG_2224.jpeg

Mega blij mee natuurlijk en gelijk voor de eerste keer gyros gemaakt van procureur
met tzatziki
IMG_2231.jpeg


IMG_2233.jpeg

IMG_2235.jpeg


Erg tevreden met het resultaat dit ga ik zeker vaker maken

Vraag me toch af is de gyros van een spit nou zo veel lekkerder?
 
Ik ken deze versie niet, maar van het spit is heerlijk! Dus ik kan je geen antwoord geven op je vraag...

Staat ie nu binnen, of lijkt dat maar zo?
 
Fantastisch kadoo ! Heb de junior ook sinds een tijdje, en vind het echt een geweldig apparaat. Merk dat ik hem vaker gebruik dat m’n classic 3.

Denk trouwens dat het van het spit niet zozeer lekkerder is. Bij het spit heb je alleen de buitenkant die ( krokant,aangebakken is ). Moet wel zeggen dat ik de smaak van dingen die ik aan het spit maak toch altijd een specifieke smaak vind hebben. Bijvoorbeeld picanha aan het spit is voor mij de lekkerste bereiding van dat stukje vlees. Zo is het voor iedereen anders natuurlijk.
 
Fantastisch kadoo ! Heb de junior ook sinds een tijdje, en vind het echt een geweldig apparaat. Merk dat ik hem vaker gebruik dat m’n classic 3.

Denk trouwens dat het van het spit niet zozeer lekkerder is. Bij het spit heb je alleen de buitenkant die ( krokant,aangebakken is ). Moet wel zeggen dat ik de smaak van dingen die ik aan het spit maak toch altijd een specifieke smaak vind hebben. Bijvoorbeeld picanha aan het spit is voor mij de lekkerste bereiding van dat stukje vlees. Zo is het voor iedereen anders natuurlijk.
Zit wat in inderdaad, toch lijkt een spit me toch wel interessant
Zoals je zegt voor picanha of een kippetje
 
Mooie Q!
Zelf erg fan van de WGA. Ook supermakkelijk te verplaatsen. Zelfs een spit te koop voor de wga. Ik vind kipdijfilet of procureur vh spit zalig. En altijd een leuk praatje op de camping...
 
Van harte gefeliciteerd met de junior en je verjaardag 🎉
Gyros ziet er goed uit 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan