BasBQ
Beef en Steak

! Groeten van een Fransman die informatie zoekt over de Kamado Columbus!

Guainchou

Tondelzoeker
Berichten
3
Bonjour à tous!

Je suis tout nouveau sur ce site et je suis français, donc je m'excuse par avance pour mes fautes d'orthographe ^^

Je suis intéressé par le Columbus Pro Line Large Q Kamado mais je ne connais pas du tout cette marque.

Je voudrais donc poser quelques questions à ceux qui l'ont :

- Le service après-vente est-il réactif en cas de problème ?
- Les Kamado Columbus chauffent-ils facilement (par exemple 400°C pour les pizzas) et maintiennent-ils cette température ?
- Il y a une différence de grille de cuisson de 1 cm entre deux poêles (l'un de 45 cm et l'autre de 46 cm). Cette différence est-elle insignifiante ?
- Sachant que les céramiques des autres marques proviennent toutes des mêmes usines en Chine (sauf BGE), qu'est-ce qui pourrait la différencier des autres ?
- Quel Kamado Columbus recommanderiez-vous ?
- Et enfin ceux qui l'ont depuis un moment, êtes-vous satisfaits ou avez-vous des regrets ?

Merci d'avance pour vos réponses!! :)

Dag iedereen!

Ik ben gloednieuw op deze site en ik ben Fransman, dus bij voorbaat mijn excuses voor mijn spelfouten ^^

Ik ben geïnteresseerd in de Columbus Pro Line Large Q Kamado maar ik ken dit merk helemaal niet.

Daarom wil ik graag een paar vragen stellen aan degenen die het hebben:

- Reageert de dienst na verkoop in geval van een probleem?
- Worden de Kamado Columbus gemakkelijk warm (bijvoorbeeld 400°C voor pizza's) en behouden ze deze temperatuur?
- Tussen twee pannen zit een kookroosterverschil van 1 cm (de ene 45 cm en de andere 46 cm). Is dit verschil onbeduidend?
- Wetende dat het keramiek van andere merken allemaal uit dezelfde fabrieken in China komt (behalve BGE), wat zou het dan kunnen onderscheiden van de anderen?
- Welke Kamado Columbus zou jij aanbevelen?
- En tot slot degenen die hem al een tijdje hebben, zijn jullie tevreden of hebben jullie spijt?

Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden!! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom!

Mooie doelgerichte vragen waar ik helaas geen antwoord op heb.
Hopelijk zijn er wat columbus gebruikers die hun ervaring kunnen delen!
 
Merci !
Oui, j'ai déjà lu tous les sujets concernant le Kamado Columbus sur ce forum, mais je ne trouve aucun retour sur les personnes qui l'ont depuis au moins un ou deux ans et sur la réactivité et le sérieux du SAV. .
 
ik heb de colombus nu een jaar en ben er zeer tevreden over. Ik weet niet hoe snel de klantenserive reageert op een vraag/probleem, omdat ik er nog geen gebruik van heb gemaakt. Alles werkt gewoon zoals het moet. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.
 
Dank u voor uw antwoord ! :D

Ja, het ziet er geweldig uit, maar heel weinig mensen praten over deze Kamado en ik heb de indruk dat iedereen er goede dingen over zegt ^^

Heb jij ooit pizza's gemaakt met je Kamado? Lukt het jou om tot 400°C te komen?
 
ik heb er zeker pizza;s meegemaakt. De kamado heb ik niet tot 400graden opgestookt.
in mijn ogen is dit ook niet nodig voor pizza's, met 300 graden zijn ze ook gewoon gaar. en dat gaat zonder moeite.

hoogte van de temperatuur is afhankelijk van meerdere factoren, soort houtskool, hoeveel houtskool, "lekt" die nergens.
 
Welkom!
 
Pour quelle raison êtes-vous si intéresser par cette marque ?
Il y a quand même d'autre marque dispo, même en France.
Vous êtes ou en France ?

Nous avons une résidence dans le 29 et je remarque que les Kamado ne sont pas du tout connu dans cette région.
Dans ces cas j'estime qu’une marque plus réputée sera plus facile pour vous.
 
Laatst bewerkt:
Bonjour et bienvenue, amusez-vous et inspirez-vous ici!
 
Terug
Bovenaan Onderaan