Beef en Steak

Grillplaat op maat

Martijn1977

Tondelzoeker
Hoi,
Ik ben op zoek naar een grillplaat die het volledige grill oppervlak van mijn Grandhall G3 gas BBQ bedekt.
Momenteel heb ik 2 originele plancha platen naast elkaar liggen, maar verlies daar behoorlijk wat ruimte mee.
Ik kan echter op internet niets geschikts vinden, dus vroeg me af of zo’n plaat op maat gemaakt zou kunnen worden. Heb echter geen idee waar, hoe en van welk materiaal. Zouden jullie mij hierbij kunnen adviseren?

Alvast bedankt!

Dag Martijn

je zou kunnen informeren bij: BBQmakers.com in Eibergen. Ik heb daar een rooster laten maken. Wellicht kan hij ook een plaat snijden.

Anders even kijken bij Grillrost.com

Bij mij in de buurt is een grote metaalhandel waar je alles kan krijgen van balken, buizen, platen enz. Ze kunnen het voor u op maat snijden en plooien indien gewenst. Dus ik veronderstel dat dit op meerdere plaatsen wel kan.

Zoek even op het forum naar de mensen die zelf een Ofyr achtige grill willen maken.
Moet voldoende dik zijn om niet krom te trekken.

Dank allemaal voor jullie tips en reacties. Heb even contact gehad met bbqmakers.com en idd het voorkomen van kromtrekken is een uitdaging. Vond ook dit soort oplossingen op o.a. Amazon, heeft iemand daar ervaring mee?

Martijn, ik weet niks van gas bbq maar vraag me af of je het gehele oppervlak moet willen vol leggen... heb je geen ruimte nodig om luchtstroom te houden om te voorkomen dat de gasvlam verstikt?

Terug
Bovenaan Onderaan