BasBQ
Beef en Steak

Grillen op een zoutsteen..., ook wel apart!

Zoutstenen zijn al jaren op de markt. En bij de meeste barbecuewinkels wel te koop.
 
Ik had dit echt nog nooit eerder gezien 😳
Ik dacht, toch even delen, misschien zijn er meer.
 
Let er trouwens op dat het een verbruiksproduct is.
Hierdoor kan het ook zijn dat ze op een gegeven moment breken.

Heb ze zelf gekocht en 2 keer gebruikt om smashburgers te maken op de WGA. Qua smaak erg lekker, maar werkte totaal niet handig omdat er veel vet in de kolen liep en ik veel vlammen er ook kreeg.
 
Wat een verschrikkelijke kerel zeg. Lijkt me sterk dat ie ook zo enthousiast is als ie zonder camera zijn eigen sausje proeft 😂

Al bedenk ik me dat Nick van eten met Nick is ook altijd enthousiast, en die vind ik wel leuk.
 
Haha ja idd, die video is niet echt reclame 😋
Ondertussen wel een paar betere gevonden :LOL:
 
Wat een verschrikkelijke kerel zeg. Lijkt me sterk dat ie ook zo enthousiast is als ie zonder camera zijn eigen sausje proeft 😂

Al bedenk ik me dat Nick van eten met Nick is ook altijd enthousiast, en die vind ik wel leuk.
Hier dezelfde mening.. ik kan nog geen 3 seconden naar die videos kijken, het is (of het lijkt iig) zo nep 😅

OT: Tijd geleden wel eens een keer zalm op huid van de zoutsteen gehad. Dat was echt super lekker. Huid lekker knapperig gebakken. Maar had niet het idee dat het zout nou heel veel deed verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan