Beef en Steak

Gratis Big Green Egg E-magazines

noskos

Administrator
Forumleiding
Ik kwam deze net tegen op het net. Digitale tijdschriften van BGE met allerlei recepten die je natuurlijk zonder ei ook gewoon kunt maken! Ze zijn wel in het Engels. Er is zelfs een Sergio Herman van Oud Sluis editie :)

http://www.biggreenegg.com/publications/

Opgeslagen, leuk!

Wauw, vet! Dit zijn mooie publicaties!

Is er een manier om ze te downloaden op de iPad? Dan kan ik ze ook offline lezen :)

ik denk print screen en dan elke keer de pagina's opslaan...
is flash dus niet 123 op te slaan :(

@ Gerard: Via een omweg zijn ze wel te downloaden. Als je een publicatie aanklikt krijg je onderaan een email icoontje te zien. Als je daarop klikt en daarna op "cancel"  kom je op een issuu.com pagina waar je wel een save optie hebt. Je moet je wel even registeren anders mag je niet saven.

Hoe je het dan op je idinges krijgt weet ik niet maar met mijn Nexus7 is dat een fluitje van een cent (usb snoertje inprikken en kopi?ren maar). Misschien kan je ze op een micro SD kaartje zetten en die dan in je idinges stoppen. ;)

Zit net even het rookhout boekje te lezen, maar wat een geweldige foto's staan er in zeg! Wou dat ik zo kon fotograferen!

Ik had ook al geprobeerd ze te downloaden op mijn iDinges, maar vooralsnog zonder suc6.
Ik weet niet of het grote bestanden betreft, maar zijn deze iBlaadjes misschien door iMand te mailen naar de liefhebbers ?, of op een dropbox dinges o.i.d. ?

Mac

mooie literatuur voor 2de kerstdag :D

Ik had ook al geprobeerd ze te downloaden op mijn iDinges, maar vooralsnog zonder suc6.
Ik weet niet of het grote bestanden betreft, maar zijn deze iBlaadjes misschien door iMand te mailen naar de liefhebbers ?, of op een dropbox dinges o.i.d. ?

Om op mijn eigen vragen terug te komen.
Ja, het zijn grote bestanden.
Het eerste nummer is rond de 19 MB (te groot voor de mail denk ik zo), en ik ga er van uit, dat de rest ook zoiets zal zijn.

Ik ga ze iig allemaal downloaden (op de manier die Nosmo heeft beschreven)
Ik heb wel Dropbox, maar weet daar nog weinig van (ga wel eens ff kijken of ik hier wat mee kan een dezer dagen)

Mocht ik daarin suc6vol zijn, dan laat ik jullie dat weten.
Zijn er nog andere manieren om te delen ?

Mac

Link opgeslagen, zal kijken of ze te downloaden zijn.

Ik heb ze inmiddels binnen. (ongeveer 320 MB)

@Tijmnan
Ik kan ze ook op een stickie meenemen voor je, kijk maar wat je wilt
Herstel, of op het netwerk voor je zetten  ;)

Ik hoor het wel

Mac

Mac zei:
Ik heb ze inmiddels binnen. (ongeveer 320 MB)

@Tijmnan
Ik kan ze ook op een stickie meenemen voor je, kijk maar wat je wilt
Herstel, of op het netwerk voor je zetten  ;)

Ik hoor het wel

Mac
Geweldig, bespaart mij wat moeite.
Zet ze maar ff op O:\data\afdelingen\nvw\bge\  (Mapje bge moet je dan wel ff aanmaken).
Thnx.

En voor degene met toegang tot de BBQ Bieb, daar staan ze nu ook.

dank je Dennis

Ik hield in een vorig leven op een ander forum een bibliotheek bij met barbecue bestanden. De BBQ Bieb staat tegenwoordig in een gedeelde dropbox folder.

wil je die info delen? :D

Terug
Bovenaan Onderaan