C
Caddygirl
Gast
Geregeld kom ik op dit forum terecht via een vraag aan google. Nu heb ik mij maar eens geregistreerd zodat ik veel kan lezen, vragen en leren over het echte werk. Ik was al een kook- en bak liefhebber maar nu heeft het bbq virus vat op mij. Ik ben nog zoekende naar een goede betaalbare gas-bbq (sorry voor de houtskool liefhebbers). Ik ben in het bezit van een grote Cadac skottelbraai Carri Chef 2 combo waarop ik ook wok, pannenkoeken bak en bbq en op een lekkere lange avond een paar lekkere sateetjes maak. Ook heb ik een Safire die ideaal is voor onderweg en op de camping
Maar ik mis een grote bbq waar ik op kan koken en bbq-en vooral dat laatste maar dan op indirecte warmte (slow cooking). En waarop ik bijv. een lekker Indisch gerecht te maken op een brander en op het rooster de sateetjes.. Inmiddels al een aantal bbq boeken op mijn verlanglijstje staan waarvan ik er al ??n net binnen heb. Ook heb ik mij ingelezen over verschillende soorten vlees en leer ik er elke dag weer wat bij. Kortom ik ben een beginner in de echte bbq wereld. B-)
Maar ik mis een grote bbq waar ik op kan koken en bbq-en vooral dat laatste maar dan op indirecte warmte (slow cooking). En waarop ik bijv. een lekker Indisch gerecht te maken op een brander en op het rooster de sateetjes.. Inmiddels al een aantal bbq boeken op mijn verlanglijstje staan waarvan ik er al ??n net binnen heb. Ook heb ik mij ingelezen over verschillende soorten vlees en leer ik er elke dag weer wat bij. Kortom ik ben een beginner in de echte bbq wereld. B-)